Gå til innhold

Fikk beskjed om jente, hva tenker du? (bilde)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det der ser ut som navlestrengen. Bildet viser leggbein og kne, og snittet er sannsynligvis høyere og på nivå med navlestreng, ikke kjønnsorganer. Ingen andre bilder?

Anonymkode: 5cae2...088

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du et annet ultralyd bilde? Gjerne fra siden av?

Anonymkode: 6e3a5...0a1

Har dessverre ikke det!😕 fikk et fra siden, men da hadde hun bare med overkroppen og hode....

Anonymkode: 058d7...5d5

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det der ser ut som navlestrengen. Bildet viser leggbein og kne, og snittet er sannsynligvis høyere og på nivå med navlestreng, ikke kjønnsorganer. Ingen andre bilder?

Anonymkode: 5cae2...088

Nei, dessverre....😕 bare dette bildet som viser kroppen

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde dratt på en privat time! Jordmor ønsket ikke å fortelle meg kjønn på OUL så jeg dro privat noen dager etterpå.

Anonymkode: e0d3d...f9d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det går ikke se kjønnet på dette bildet som noen sier over. Det du sier er tissen er navlestrengen 

Anonymkode: 9cb69...528

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verden tror du vi har bedre forutsetninger for å si noe om dette enn den fagpersonen som tok ultralyden?

Anonymkode: 76cd3...4e1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i all verden tror du vi har bedre forutsetninger for å si noe om dette enn den fagpersonen som tok ultralyden?

Anonymkode: 76cd3...4e1

Men herregud da. Det her er jo bare for gøy for å se om flere er enige. Men det her er jo tross alt kvinneguiden. Fullt av sure kjerringer. Hvor står det at jeg ikke stoler på det hun sier? Eneste jeg har sagt, er at jeg har en magefølelse av noe annet.

OG det har faktisk vært sånn at noen har fått beskjed om jente, men har fått gutt.

Da kan du dra den rotne ræva di ut er her i fra hvis du bare skal spre dritt fordi du tror du vet alt og mener du alltid har rett i motsetning til alle andre.

Må være trist å alltid skulle spre negativitet? Har du ikke noe bedre å finne på her i livet?

AnonymBruker
Skrevet

Trist med foreldre som legger ut bilder av ungen og til og med unges kjønnsorganer på nett. Litt av en verden!

Anonymkode: fb6e7...d48

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trist med foreldre som legger ut bilder av ungen og til og med unges kjønnsorganer på nett. Litt av en verden!

Herregud, hva er det med deg? For det første, så er det tydeligvis ikke tissen, det er navlestrengen. For det andre, er der virkelig det verste som foregår hos deg nå til tider? At foreldre legger ut ultralydbilder av ungene sine? Hva med de foreldrene som slår ungene sine og misbruker de? Litt av en verden du lever i, hvor ultralydbilder på nett er det verste som foregår i hode på deg akkurat nå! For en verden!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må virkelig være morsom å ha med på fest😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...