Gå til innhold

Ventetid i Oslo for koronatest

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg har nå ventet i 2,5 dager på å få koronatest i Oslo. Har blitt henvist til feberpoliklinikk av koronatelefonen. Koronatelefonen kan ikke fortelle meg noe om hvor lang tid det tar før jeg får tlf./sms om at jeg har fått time til test. Jeg kan heller ikke kontakte klinikken selv. 
Holder på å bli gæern. Flere som har opplevd lange ventetider i Oslo?

Jeg kjenner flere som har blitt testet for korona, disse har alle bodd i Viken, ikke Oslo. Alle har fått test i løpet av noen timer. 

Jeg syns dette er utrolig frustrerende. Har nå  bestilt time i morgen for test hos Dr.Dropin i ren desperasjon. 

Til deres informasjon: Jeg har veldig svake symptomer og føler meg 99 % sikker på at dette ikke er korona. Kjenner heller ingen som har hatt det. 

Anonymkode: c87cd...771

AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Var på Aker sykehus i forrige uke, der har de sånn drive-in koronatest. Da jeg var der i mars var det laaange køer, i forrige ukr satt det to menn i oransje vester og kjedet seg ved kontrollpunktet. Ikke en pasient i sikte :ler:

Så jeg skjønner ikke helt at det skal være ventetid... når det er sagt har jeg brukt Dr.Dropin selv (i april, ville ha time raskest mulig) og det gikk jo veldig kjapt og greit da.

Anonymkode: a588a...9da

Skrevet

Har selv en venninne som jobber i koronateamet i nabokommunen, og hun syns det er utrolig merkelig at jeg enda ikke har fått test! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...