Nilma Skrevet 6. juli 2005 #2 Skrevet 6. juli 2005 Jeg synes rosévin er deilig til mat av typen koldtbord / fingermat. Ellers passer det jo godt med rosévin til kylling og annen lett mat.
Peony Skrevet 6. juli 2005 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2005 Jeg synes rosévin er deilig til mat av typen koldtbord / fingermat. Ellers passer det jo godt med rosévin til kylling og annen lett mat. Takk! Du er jo behjelpelig med både det ene og det andre i dag!
Pasha Skrevet 6. juli 2005 #5 Skrevet 6. juli 2005 Skalldyr og lett mat.. men når sant skal sies drakk jeg rosevin til biff før jeg (og hvitvin og)... (likte ikke rød da).. fungerte helt fint det.. men om det er hlet riktig vet jeg nå ikke
Gjest gjest1 Skrevet 6. juli 2005 #6 Skrevet 6. juli 2005 Mener jeg har lest på Art of Taste at rosevin går fint til grillmat også jeg....
Kalas Skrevet 6. juli 2005 #7 Skrevet 6. juli 2005 Jeg syns nå rosèvin passer til det meste, særlig nå om sommeren. Et stalltips er å prøve den til pizza av det hotte slaget, nam.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå