AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #1 Skrevet 6. juli 2020 Jeg er gift med en mann som jeg har vært sammen med i 9 år. Vi har deilig sex, men altfor sjeldent for meg. For han holder det med to ganger i måneden, mens jeg har behov langt oftere enn det. Jeg trener mye, holder kropp og utseende fint, så tror ikke det er at han ikke tenner på meg lenger. Vi har bare ulikt behov. Etter og ha tilfredsstilt meg selv med en gulrot i dag, så bestilte jeg meg nå en dildo. Kroppen min trenger jevnlige orgasmer for å være fornøyd. Men så lurer jeg på om jeg skal fortelle han om den? Han lurer sikkert på hvorfor jeg har kjøpt en og vet at hvis jeg forteller årsaken så kommer han til og prøve og ha sex oftere for å oppfylle mine behov. Men jeg vil ikke ha pliktsex, men heller når han har lyst. Vi har aldri brukt sexleketøy før og det er nok ikke hans «greie». Så hva hadde dere gjort? Andre som har en hemmelig dildo? Anonymkode: fa2b1...170
Doolittle Skrevet 6. juli 2020 #2 Skrevet 6. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg trener mye, holder kropp og utseende fint, så tror ikke det er at han ikke tenner på meg lenger. Anonymkode: fa2b1...170 Tenning har mest med det fysiske å gjøre når man ikke kjenner personen man tenner på. Når man kjenner hverandre godt har det fysiske langt mindre å si. Jeg sier ikke at han ikke tenner på deg, bare at akkurat den sammenhengen du peker på ikke nødvendigvis er riktig. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men så lurer jeg på om jeg skal fortelle han om den? Han lurer sikkert på hvorfor jeg har kjøpt en og vet at hvis jeg forteller årsaken så kommer han til og prøve og ha sex oftere for å oppfylle mine behov. Men jeg vil ikke ha pliktsex, men heller når han har lyst. Vi har aldri brukt sexleketøy før og det er nok ikke hans «greie». Så hva hadde dere gjort? Ja, selvsagt skal du fortelle om den. Å lyve til partneren sin er aldri noen god idé. Å lyve om småting som denne dildoen gjør det enklere å lyve om litt større ting som for eksempel et sidesprang etterhvert. Dit vil du ikke. Hvem veit, kanskje sexleketøy er noe han synes er spennende, men ikke har turt å snakke om? At dere ikke har brukt det før betyr ikke nødvendigvis at det ikke er noe for ham. Det betyr bare at dere ikke har brukt det før. Du fant jo ut at det var noe for deg, og du er jo i samme båt som han på det området. Selvsagt vil du ikke ha pliktsex, men det høres ut som om dere trenger en ordentlig samtale. Kroppen din trenger jevnlige orgasmer, og det er det viktig at han forstår, samtidig som det er viktig at han forstår at det er noe du er i stand til å ordne selv. På den måten vil du sørge for at du får de orgasmene du trenger uten at han føler et sterkt press på at han er utilstrekkelig for deg. Det vil bare gjøre sexen mer anstrengt, med den pliktsexen du sier du ikke vil ha, og forholdet dårligere. Det har ingen ulemper å være åpen, og det er har ganske mange potensielle ulemper å ikke være åpen. Valget er enkelt slik jeg ser det. Jeg og min kone har en lignende greie. Jeg har et mye større behov for sex og orgasme enn henne. Jeg fungerer dårligere om jeg ikke kommer hver dag. Jeg runker og tar meg av mine egne behov de dagene hun ikke er så kåt. Vi har snakket om det, og hun vet om det og synes det er en god løsning. Vi har en del sexleketøy vi bruker sammen innimellom, og vi har begge noen vi for det meste bruker alene, og vi vet selvsagt om dem begge to. Det funker fint for oss. 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #3 Skrevet 7. juli 2020 På 6.7.2020 den 14.19, Doolittle skrev: Tenning har mest med det fysiske å gjøre når man ikke kjenner personen man tenner på. Når man kjenner hverandre godt har det fysiske langt mindre å si. Jeg sier ikke at han ikke tenner på deg, bare at akkurat den sammenhengen du peker på ikke nødvendigvis er riktig. Ja, selvsagt skal du fortelle om den. Å lyve til partneren sin er aldri noen god idé. Å lyve om småting som denne dildoen gjør det enklere å lyve om litt større ting som for eksempel et sidesprang etterhvert. Dit vil du ikke. Hvem veit, kanskje sexleketøy er noe han synes er spennende, men ikke har turt å snakke om? At dere ikke har brukt det før betyr ikke nødvendigvis at det ikke er noe for ham. Det betyr bare at dere ikke har brukt det før. Du fant jo ut at det var noe for deg, og du er jo i samme båt som han på det området. Selvsagt vil du ikke ha pliktsex, men det høres ut som om dere trenger en ordentlig samtale. Kroppen din trenger jevnlige orgasmer, og det er det viktig at han forstår, samtidig som det er viktig at han forstår at det er noe du er i stand til å ordne selv. På den måten vil du sørge for at du får de orgasmene du trenger uten at han føler et sterkt press på at han er utilstrekkelig for deg. Det vil bare gjøre sexen mer anstrengt, med den pliktsexen du sier du ikke vil ha, og forholdet dårligere. Det har ingen ulemper å være åpen, og det er har ganske mange potensielle ulemper å ikke være åpen. Valget er enkelt slik jeg ser det. Jeg og min kone har en lignende greie. Jeg har et mye større behov for sex og orgasme enn henne. Jeg fungerer dårligere om jeg ikke kommer hver dag. Jeg runker og tar meg av mine egne behov de dagene hun ikke er så kåt. Vi har snakket om det, og hun vet om det og synes det er en god løsning. Vi har en del sexleketøy vi bruker sammen innimellom, og vi har begge noen vi for det meste bruker alene, og vi vet selvsagt om dem begge to. Det funker fint for oss. Takk for fint svar :-) Vi har snakket om sexleketøy tidligere og han har sagt at det ikke er noe for han. Jeg har brukt det mye i tidligere forhold. Saken er at jeg vet at når jeg forteller han om dildoen, så kommer han til å forsøke og ha mye sex for at jeg ikke skal bruke den. Men jeg vil jo ikke ha denne pliktsexen. Så er det virkelig så ille og ha en hemmelig dildo? Anonymkode: fa2b1...170 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #4 Skrevet 7. juli 2020 On 7/6/2020 at 2:19 PM, Doolittle said: Tenning har mest med det fysiske å gjøre når man ikke kjenner personen man tenner på. Når man kjenner hverandre godt har det fysiske langt mindre å si. Jeg sier ikke at han ikke tenner på deg, bare at akkurat den sammenhengen du peker på ikke nødvendigvis er riktig. Ja, selvsagt skal du fortelle om den. Å lyve til partneren sin er aldri noen god idé. Å lyve om småting som denne dildoen gjør det enklere å lyve om litt større ting som for eksempel et sidesprang etterhvert. Dit vil du ikke. Hvem veit, kanskje sexleketøy er noe han synes er spennende, men ikke har turt å snakke om? At dere ikke har brukt det før betyr ikke nødvendigvis at det ikke er noe for ham. Det betyr bare at dere ikke har brukt det før. Du fant jo ut at det var noe for deg, og du er jo i samme båt som han på det området. Selvsagt vil du ikke ha pliktsex, men det høres ut som om dere trenger en ordentlig samtale. Kroppen din trenger jevnlige orgasmer, og det er det viktig at han forstår, samtidig som det er viktig at han forstår at det er noe du er i stand til å ordne selv. På den måten vil du sørge for at du får de orgasmene du trenger uten at han føler et sterkt press på at han er utilstrekkelig for deg. Det vil bare gjøre sexen mer anstrengt, med den pliktsexen du sier du ikke vil ha, og forholdet dårligere. Det har ingen ulemper å være åpen, og det er har ganske mange potensielle ulemper å ikke være åpen. Valget er enkelt slik jeg ser det. Jeg og min kone har en lignende greie. Jeg har et mye større behov for sex og orgasme enn henne. Jeg fungerer dårligere om jeg ikke kommer hver dag. Jeg runker og tar meg av mine egne behov de dagene hun ikke er så kåt. Vi har snakket om det, og hun vet om det og synes det er en god løsning. Vi har en del sexleketøy vi bruker sammen innimellom, og vi har begge noen vi for det meste bruker alene, og vi vet selvsagt om dem begge to. Det funker fint for oss. Er dette noe man trenger å snakke om plutselig? Dama fant det fort ut da jeg begynte å runke ved siden av henne når hun hadde fått nok for dagen. Har behov for å tømme meg 3 ganger daglig, forventer ikke at alle damer kan fylle det behovet men da kan de heller ikke forvente at runking er noe å "snakke" om. Anonymkode: 72bab...533
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #5 Skrevet 7. juli 2020 Behøver du å si så mye om det da, ikke lyv om den heller, bare ha den og bruk den og se hva som skjer. Han runker vel, selv om du ikke vet om det? Anonymkode: ad89e...4a5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #6 Skrevet 7. juli 2020 Kona har sex leketøy og det har hun hatt siden jeg møtte henne. Det er noe hun stort sett har brukt alene, og etter min mening så syns jeg at det er bra for henne og for oss. Anonymkode: aa32c...b5e
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #7 Skrevet 8. juli 2020 Ikke noe big deal å ha en dildo vel. Kos deg med den du, uten dårlig samvittighet. Det er jo bare en måte å onanere på. Vi kan jo ikke noe for at mesteparten av kjønmsorganet vårt er på innsiden av kroppen og at hjelpemidler gjør det lettere å onanere... Anonymkode: 8c917...c77
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #8 Skrevet 12. juli 2020 På 6.7.2020 den 12.04, AnonymBruker skrev: Jeg er gift med en mann som jeg har vært sammen med i 9 år. Vi har deilig sex, men altfor sjeldent for meg. For han holder det med to ganger i måneden, mens jeg har behov langt oftere enn det. Jeg trener mye, holder kropp og utseende fint, så tror ikke det er at han ikke tenner på meg lenger. Vi har bare ulikt behov. Etter og ha tilfredsstilt meg selv med en gulrot i dag, så bestilte jeg meg nå en dildo. Kroppen min trenger jevnlige orgasmer for å være fornøyd. Men så lurer jeg på om jeg skal fortelle han om den? Han lurer sikkert på hvorfor jeg har kjøpt en og vet at hvis jeg forteller årsaken så kommer han til og prøve og ha sex oftere for å oppfylle mine behov. Men jeg vil ikke ha pliktsex, men heller når han har lyst. Vi har aldri brukt sexleketøy før og det er nok ikke hans «greie». Så hva hadde dere gjort? Andre som har en hemmelig dildo? Anonymkode: fa2b1...170 Veien til et godt sexliv er kommunikasjon - det å uttrykke egne behov og det å vite hva som tilfredstiller partneren. Å ha hemmelig dildo eller sexliv for den saks skyld virker motsatt og gir et dårlig sexliv. Man har rett til å være seg selv og ha sex med seg selv når man er i forhold. Man eier ikke den andres seksualitet. Men man skal heller ikke skjule hvem man eller egne behov. Begynn å snakke om sex og følelser. Kjøp sexleketøy til både deg og ham - bruk dem sammen og hver for dere. Mx figther kan for eksempel gi ham fantastiske orgamser og dere kan bruke den på hverandre. Bind ham til sengen og bruk den på ham. Anonymkode: 70b59...646
Bamseklemmer Skrevet 14. juli 2020 #9 Skrevet 14. juli 2020 På 6.7.2020 den 12.04, AnonymBruker skrev: Jeg trener mye, holder kropp og utseende fint, så tror ikke det er at han ikke tenner på meg lenger. Han synes sikkert at du er veltrent og flott, men jeg tror sexlysten er fallende for hans del? Alderen på dere er jo en vesentlg del når vi snakker om sexlyst og tenning. Det er mange som sier kona er flott og tennende, men sexlysten strekker liksom ikke til. Og det er en ærlig sak, og det kan jo være mange grunner til manglede sexlyst. Noen er bare for redd til å si at sexlysten er fallende, det kan jo skade forholdet hvis man ikke har ei forståelsesfull kvinne. At den er fallende er ikke pga deg personlig eller utseende, men kanskje det kommer av at intressen for sex og nytelse mangler... 2 ganger i mnd er for lite, det er bare for å holde på forholdet. For å avsløre meg selv måtte jeg selv ta grep, begynte å bli mere intressert i fakta og seksuallivet mysterier, jeg startet med kegeløvelser, det styrket prostataen, ble mere utholdende, bedre blodsirkulasjon som gav mer mye fortere og hardere ereksjon pluss en rekke andre positive egenskaper... Kåtheten min større idag enn når jeg var i 20 årenefor å skryte litt... Klarer du å vinkle han inn på slik trening tror du? Isåfall skal jeg være behjelpelig med å lære deg teknikker han kan begynne med... Tenk hvor flott det har vært at dere hadde sex 2 ganger i uken istede for 2 i måneden, ting skjer ikke over natta av trening, men jeg er nesten brennsikker på at han får mere lyst på deg😊 Jeg er her for å hjelpe alle som trenger puff eller råd, det gir meg stor glede av å se resultater, og det værste jeg ser er at forhold holder på å ryke eller å se noen som sliter🧡
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå