Elze Skrevet 6. juli 2005 #1 Skrevet 6. juli 2005 Ser de har flere ulike "solserier" til håret på Lookfantastic, fra henholdsvis Kerastase, KMS og Redken. Shampoo, balsam og noe beskyttelsesgreier. Har noen prøvd noen av disse? Har slike produkter noe for seg i det hele tatt, eller kan jeg like gjerne bruke min vanlige shampoo og balsam? Er litt kjøpelysten og har lyst på noe nytt til ferien, men lommeboka sier egentlig nei ...
Gjest gjest1 Skrevet 6. juli 2005 #2 Skrevet 6. juli 2005 Ville ikke kjøpt shampo og balsam, men kanskje en beskyttelsesspray. Jeg har en fra Schwarzkopf som beskytter mot sol og klor/saltvann. Må innrømme at jeg er lat med å bruke den, så kan egentlig ikke si noe om effekten..
Gjest Gjesta Skrevet 6. juli 2005 #3 Skrevet 6. juli 2005 Det viktigste når du utsetter håret for sol og bading, er vel å tilføre fuktighet etterpå, og da duger en hvilken som helst fuktighetskur. Den trenger ikke være i rød/gul krukke og hete sun/sol. Et beskyttelsesprodukt kan kanskje være på sin plass, men hodeplagg gir (dessverre! jeg hater å ha ting på hodet) den aller beste beskyttelsen mot sola.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå