AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #1 Skrevet 6. juli 2020 Selv hater jeg egentlig all kranglingen, hersketeknikkene og den generelt dårlige stemningen her inne, men alt for ofte faller jeg selv for fristelsen til å bidra til det. Er liksom så lett å bli irritert og sur på andre her inne. Noen som greier å være snille og hyggelige hele tiden, og som blir i godt snarere enn dårlig humør av å være her? Anonymkode: 7302f...b84 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 6. juli 2020 #2 Skrevet 6. juli 2020 Ja det er det, men jeg er ikke en av dem. 6
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #3 Skrevet 7. juli 2020 Ja,det er det. men det er mye som blir misforstått også, som for eksempel humor. Brukeren kan komme med en uskyldig spøk men det blir tatt for latterliggjøring eller personangrep. Anonymkode: 009cc...293 3
exictence Skrevet 7. juli 2020 #4 Skrevet 7. juli 2020 Jeg føler jeg er det. Mye jeg ikke er enig i, eller jeg ville gjort og sagt det på en helt annen måte, men er da hyggelig for det. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #5 Skrevet 7. juli 2020 Det finnes nok noen, men jeg er ikke det. Skal innrømme at jeg har noen innlegg jeg angrer på. Men de er annonyme, så jeg får ikke slettet de. Tror jeg må slutte å skrive innlegg når jeg er sint. Anonymkode: 1d5d9...9cf 1
Sokkar Skrevet 7. juli 2020 #6 Skrevet 7. juli 2020 Har merket at jeg blir påvirket av stemningen her, så det hender jeg er ufin. At jeg skriver det jeg vanligvis ville sagt til mannen at jeg har lyst å formidle 😜
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #7 Skrevet 7. juli 2020 Det hadde blitt utrolig kjedelig om alle var snille og greie hele tiden. Irritasjon, konflikt og krangel er mye morsommere, og å være direkte mot hverandre er mye bedre enn å luske rundt grøten og bare være positiv, synes jeg - uten at man trenger å være slemme mot hverandre av den grunn, selvfølgelig. Anonymkode: 988cc...993
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #8 Skrevet 7. juli 2020 På Sosialprat er de stort sett hyggelige med hverandre. Men der diskuterer de heller ingenting. Anonymkode: 420f1...e83 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #9 Skrevet 7. juli 2020 I 98 av tilfellene er jeg snill😇 Anonymkode: 0f6ec...7b2
Hr. Aktiv Skrevet 7. juli 2020 #11 Skrevet 7. juli 2020 Jeg er stort sett snill. Direkte ja, men snill. 2
Silva Pluvialis Skrevet 7. juli 2020 #12 Skrevet 7. juli 2020 Det er sjeldent jeg blir sint, og når det skjer så prøver jeg alt jeg kan å argumentere saklig eller være tydelig uten å bli ufin. Jeg er veldig opptatt av å aldri ty til personangrep, og jeg prøver å skille sak og person. Noen ganger blir jeg forbannet, særlig når folk utviser særs dømmende holdninger til mennesker med ME, fibromyalgi, psykiske lidelser eller uføretrygd. Jeg får også fnatt når folk ikke har empati, og ikke engang prøver å sette seg inn i situasjonen til TS, men jeg prøver heller å komme med gode argumenter eller slå fordommer ned i støvlene med kunnskap og innsikt. 😊👍 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #13 Skrevet 7. juli 2020 2 minutter siden, Uatskillelig skrev: Det er sjeldent jeg blir sint, og når det skjer så prøver jeg alt jeg kan å argumentere saklig eller være tydelig uten å bli ufin. Jeg er veldig opptatt av å aldri ty til personangrep, og jeg prøver å skille sak og person. Noen ganger blir jeg forbannet, særlig når folk utviser særs dømmende holdninger til mennesker med ME, fibromyalgi, psykiske lidelser eller uføretrygd. Jeg får også fnatt når folk ikke har empati, og ikke engang prøver å sette seg inn i situasjonen til TS, men jeg prøver heller å komme med gode argumenter eller slå fordommer ned i støvlene med kunnskap og innsikt. 😊👍 Du er en av de som alltid er støttende og skriver fine kommentarer. Du er et godt menneske 💕 Anonymkode: 7de7d...a25 2
Silva Pluvialis Skrevet 7. juli 2020 #14 Skrevet 7. juli 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er en av de som alltid er støttende og skriver fine kommentarer. Du er et godt menneske 💕 Anonymkode: 7de7d...a25 Takk💗 Det er mange vakre sjeler på dette forumet. Jeg synes jeg ser en endring; at folk er snillere og i større grad unngår personangrep enn før, og det er jo bra. Nå har jeg litt fartstid på forumet og kjenner til dynamikken blant brukerne. Jeg vet litt mer om hva som er trygt å poste og hva som blir halshogd, og jeg unngår i stor grad å starte tråder jeg har mistanke om at kan gå skeis. Trist at man ikke kan forvente godhet - eller i alle fall saklig kritikk ved særlig kritikkverdige forhold. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #15 Skrevet 7. juli 2020 1 time siden, Catalina Culès skrev: Jeg er alltid snill Det er du ikke. Anonymkode: 98a34...49a 3
Jdz Skrevet 7. juli 2020 #16 Skrevet 7. juli 2020 Debattklimaet på KG er, på godt og vondt, veldig spesielt. Ulikt alt annet jeg har sett noe annet sted. Jeg liker å delta innimellom, men jeg må ta regelmessige pauser, ellers så tror jeg man kan bli veldig preget av det man leser her inne. Den virkelige verden er ikke som på KG. Så lenge jeg gjør det, greier jeg etter min beste selvinnsikt, stort sett å være grei og snill. De gangene temperaturen øker prøver jeg hvertfall å være saklig og forholde meg til fakta.
Jerry Lee Skrevet 7. juli 2020 #17 Skrevet 7. juli 2020 Jeg prøver. Likevel blir jeg kasta ut gang på gang.
Gjest Villja Skrevet 7. juli 2020 #18 Skrevet 7. juli 2020 Jeg er faktisk alltid snill i det virkelige liv, men her, når jeg ser idiotiske, bastante meninger, da klarer jeg ikke å la være å komme med en kommentar eller to. Er overrasket over hvor slemme folk er generelt..hvor mye stygt som blir skrevet om forskjellige grupper mennesker, sneverhet osv osv.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #19 Skrevet 7. juli 2020 13 minutter siden, AnonymBruker said: Det er du ikke. Anonymkode: 98a34...49a Du kommer jo selv med personangrep. Anonymkode: 55d9d...cb0 2
solmåneogstjerner Skrevet 7. juli 2020 #20 Skrevet 7. juli 2020 (endret) Jeg tror at jeg er snill og høflig. Enkelte ganger kan kanskje andre oppfatte meg annerledes. Da er det i såfall fordi at jeg føler at jeg må si ifra. De aller fleste faste brukerne som skriver under nick, er vennlige, hyggelige og respektfulle, og/men noen sier ifra når det bør gjøres. Det synes jeg er helt ok. Å være kritisk er ikke det samme som å være slem. Endret 7. juli 2020 av solmåneogstjerner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå