AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #21 Skrevet 7. juli 2020 Jeg ville kjøpt en kjole som også ville passet etter graviditeten. Gjort en investering til klesskapet. Det finnes kjoler som er tøyelige rundt magen, som passer like godt høygravide og ikke-gravide. Nå er ikke jeg så oppdatert på mote, men hva med ett maxi- skjørt med et godt tøyelig strikk i midjen? Har ett slik, helt herlig å gå med. Anonymkode: a65f0...77d
Jolene Skrevet 7. juli 2020 #22 Skrevet 7. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Selv ikke da hadde det vært greit i en kirke! Anonymkode: 0515f...ae1 Nei, men da kan man i det minsye skylde på alderen for å ikke vite bedre.
Kniv & gaffel Skrevet 7. juli 2020 #23 Skrevet 7. juli 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du kan leie en kjole for anledningen? Anonymkode: c1f1c...aff Bare for å se på en vielse hvor man ikke er gjest? Jeg har selv kikket i bryllup mange ganger, og har aldri kledt meg i selskapsklær. Man bør kunne se forskjell på hvem som er gjester i bryllupet og hvem som er i kirka for å se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå