AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #1 Skrevet 6. juli 2020 Hvorfor? Blir dere kåt av det? Deilig med litt rumpelukt og smak? Aldri opplevd det før. Så fikk litt sjokk. Han slikket meg og så bak også. Slikket rundt rumpehullet og stakk tunga inn litt. Det var faktisk godt. Fare for å få sopp når han slikker både fremme og bak? Det jeg synes var litt rart, var at han ville kline med meg etterpå. Men tenker jeg var jo ren, så lot det stå til. Dere som rimmer dama, er det noe dere gjør for ønske om analsex? Noen damer som gjør dette på sin mann? De som liker fing i rumpa? Anonymkode: a7f91...779
Ardenus Skrevet 6. juli 2020 #2 Skrevet 6. juli 2020 Hvorfor? Det er godt for den som blir rimma, dermed blir jeg kåt av det. Det må selvsagt være rent der nede, og det trenger heller ikke ende med analsex. Dette velger du og han som gjør det på deg. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #3 Skrevet 6. juli 2020 Jeg er kvinne, men jeg opplever at svært mange menn er interessert i å rimme når de hører at jeg synes det er godt. På samme måte rimmer jeg gjerne dem også nettopp fordi jeg vet at det gir nytelse - dét i seg selv, er det største turn on som kan tenkes i min verden, hva som helst som tenner min mann blir jeg tent av å gjøre. Anonymkode: a72d0...d00 2
Tension Skrevet 6. juli 2020 #4 Skrevet 6. juli 2020 Ser ikke helt poenget med å stappe verken tunge eller pikk i avføringshullet når noe mye finere ligger rett i nærområdet. Står helst over e-coli for min del. 13
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #5 Skrevet 6. juli 2020 Hun blir kåt av det, jeg blir kåt av det. Har ikke noe med lyst på analsex å gjøre. Det er bare intimt og deilig for begge to. Gjør det bare når jeg er ekstra kåt. m Anonymkode: 20f1e...5af 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #6 Skrevet 6. juli 2020 Jeg elsker å rimme min partner. Er kvinne. Syns det er deiligere enn om han gjør det på meg. Blir så tent av smak og lukt. Må være rent så klart!! Anonymkode: af7a3...a99
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #7 Skrevet 6. juli 2020 Det aller beste er dersom hun selv byr seg fram, "tvinger" meg..elsker strenge damer Anonymkode: 20f1e...5af
Anonymburker Skrevet 6. juli 2020 #8 Skrevet 6. juli 2020 Nei, der styrer nok fornuften ganske mye bedre enn kåtskapen. 6
Hr. Aktiv Skrevet 6. juli 2020 #9 Skrevet 6. juli 2020 Hvis dama liker det så går det jo greit liksom. Ser ikke problemet med det. Selv er jeg litt der tja.... Vet ikke helt, men om hun bruker en dildo i stedet for så har jeg større glede av det.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #10 Skrevet 6. juli 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun blir kåt av det, jeg blir kåt av det. Har ikke noe med lyst på analsex å gjøre. Det er bare intimt og deilig for begge to. Gjør det bare når jeg er ekstra kåt. m Anonymkode: 20f1e...5af Jepp, og hun bør være nydusjet. Anonymkode: 4bbab...515
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #11 Skrevet 6. juli 2020 Aldri utført eller mottatt rimming, og det frister heller ikke. Har heller aldri hatt analsex, og kunne virkelig ikke tenke meg å prøve. M29. Anonymkode: 59aa4...c36 10
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #12 Skrevet 6. juli 2020 Det kunne virkelig ikke falle meg inn. Å dra på fisketur er mer tennende. Akkurat anus er for meg et sted som ikke har noe med sex å gjøre. Anonymkode: 51729...ce9 10
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #13 Skrevet 6. juli 2020 Så godt som alle menn jeg har vært med har rimmet meg. Nå tiltrekker jeg meg først og fremst rumpemenn, så kan være litt derfor uvanlig er det i hvert fall ikke Anonymkode: 0a7f6...b53
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #14 Skrevet 6. juli 2020 Hvordan utføres en god rimming da? Slikke rundt rumpehullet og tunga litt inn? Åpner/varmer dette opp rumpehullet for analsex? Altså at det blir utvidet? Hva med slikking fremme etterpå? Fare for soppinfeksjon å gå fra bak til fram? Menn, hvis dama er nydusjet, smaker/lukter det noe uansett? Anonymkode: a7f91...779
Hunmedham Skrevet 6. juli 2020 #15 Skrevet 6. juli 2020 Ganske vanlig her i huset, begge veier. Nydusjet, selvsagt. Dette er en fin form for anslsex, siden nervetrådene ligger rundt anus. Anal penetrering er den typen analsex vi har sjeldnest. Mye vanligere å bruke fingertupp eller tunge rundt åpningen. For, ja - alt dette er analsex.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #16 Skrevet 6. juli 2020 Ganske vanlig blant hunder, iallefall å "rimme" seg selv. Tror de aller fleste mennesker synes det er motbydelig og perverst. Anonymkode: cd3a5...326 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #17 Skrevet 6. juli 2020 Det er ikke veldig vanlig, som i at majoriteten gjør det, men det er ikke uvanlig heller, jeg vil anslå at ca 1 av 5 gjør det, og bare rumpemenn. Jeg er ikke komfortabel med å be om det, men tar i mot med glede, dersom han tar initiativ til det. Jeg er bifil kvinne, og synes ikke det frister å rimme menn, men slikker gjerne en ren og barbert damerumpe, siden de er mer delikate og fristende. At det føles litt perverst er jo noe av morroa. Anonymkode: 1b71d...076
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #18 Skrevet 6. juli 2020 Rimming er digg, ja. Liker å både gi og å få. Jeg er lesbisk, og tror jeg er litt over gjennomsnittet glad i damerumper 😆 synes også rumpehull er tennende og sexy. Anonymkode: 4c4f1...f77 2
Gjest Alterego666 Skrevet 7. juli 2020 #19 Skrevet 7. juli 2020 Elsker det, både aktivt og passivt. Trenge tunga inn og så kysse intenst etterpå. Gjør meg halvgal av kåthet.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #20 Skrevet 7. juli 2020 Aldri skal jeg ha min tunge i det området. Ønsker heller ikke å bli rimmet. Anonymkode: b0b0a...e42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå