Gå til innhold

Jeg vet ikke hva jeg vil

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg vil. Sliter med å ta alle valg. Velge det ene fremfor det andre. Men uansett hva jeg velger så angrer jeg. Jeg er så usikker på meg selv og hva jeg egentlig vil og ønsker og vingler frem og tilbake og frem og tilbake. Blir gal av dette her. Noen råd? 

Anonymkode: 34dc9...b4c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei. 
Det hørtes utrolig slitsomt ut. 
hvilke valg dreier dette seg om? Er det valg som vil utgjøre store forskjeller eller små dagligdagse valg? 
Et triks er og prøve å tenke konsekvens eller resultat av valget du står ovenfor. 
prøv å tenk på hva utfallet blir. Når du klarer og forespeile deg dette så er det mye enklere og gå for et valg og stå ved det. Nå er det jo sånn at vi ikke helt sikkert vet utfallet av alle valg.

har du noen eksempler ? 

Anonymkode: 8ee8f...58a

AnonymBruker
Skrevet

Det er valg ved hver minste ting og det er utrolig slitsomt. men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

For de fleste så er noen valg veldig tøffe og andre valg går nesten på auto. 
Dette er noe man må håndtere gjennom livet, og valg vil det alltid være. 
som sagt over, prøv å visualisere hva du tenker blir utfallet av valget ditt. Skriv ned begge valg og mulig konsekvens og utfall. Sett deg ned å se litt på det. 
tren på det, så vil du nok lettere kunne stole på deg selv etterhvert. 

Jeg vet ikke hvor gammel du er og hvor mye livserfaring du har, men jeg anbefaler virkelig å teste ut dette.

Anonymkode: 8ee8f...58a

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er valg ved hver minste ting og det er utrolig slitsomt. men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Du får trekke lodd på det og la tilfeldighetene styre livet ditt. Det kan jo bli ganske spennende også :)

Anonymkode: d524b...64a

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje kan det hjelpe deg å bli klar over at i dag har vi så mange flere valg og valgmuligheter enn noengang før, men alternativene er stort sett, i bunn og grunn, temmelig like, og det er sannsynligvis det som gjør deg så usikker, både før og etter at du har tatt valget. I de fleste valgsituasjonene du står overfor, er det faktisk hipp som happ hva du velger. 

Anonymkode: cb0bf...73f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...