Gjest _Novalie_ Skrevet 5. juli 2020 #1 Skrevet 5. juli 2020 Om dere har noen tips till bra butikker som selger litt oversized hoodies som man kan gjemme seg litt bort i? Gärna att de går helt ned i kne höyde. Jeg bruker nesten bara det for å gjemme meg litt vekk/skjule osv (Ja jeg har lav selvtillit/selvbilde) Men er nödt till å kjöpe noen flere og nye då jeg har en liten uvane med att jeg er begynt å ha halsen på hoodien i munnen og rett og slett tygger de i stykker (Nervösitet og angst)
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #2 Skrevet 5. juli 2020 Herre avdeling, de er ekstra lange og har lengere armer 😀foreksempel på Cubus der har de helt nøytrale, ikke logo eller noe. Anonymkode: fdb9b...f00
Gjest _Novalie_ Skrevet 6. juli 2020 #3 Skrevet 6. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Herre avdeling, de er ekstra lange og har lengere armer 😀foreksempel på Cubus der har de helt nøytrale, ikke logo eller noe. Anonymkode: fdb9b...f00 Tack, men trenger ikke väre nöytrale eller noe Er mer gla i litt farge, litt söte osv osv
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #4 Skrevet 6. juli 2020 Champion har myke og baggy hettegensere. Jeg liker også Adidas og Fila. Masse fine farger også. Anonymkode: 74786...65a
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #5 Skrevet 6. juli 2020 Jeg regner med at du vet det, men ved å gå i noe så veldig oversized gjør at du stikker mer ut enn gjemmer deg bort? For komfort skjønner jeg det da, for det er digg å gå i svære hettegensere. Men når det kommer til gensere ville jeg kjørt på der snowboardere/friskifolk/osv handler. F.eks Session, så kjør på med et par størrelser større enn en er. Ellers har mange sportsmerker og vanlige klesmerker mange som dukker opp om du søker på "oversized hoodie". Anonymkode: a358a...a64
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #6 Skrevet 6. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg regner med at du vet det, men ved å gå i noe så veldig oversized gjør at du stikker mer ut enn gjemmer deg bort? For komfort skjønner jeg det da, for det er digg å gå i svære hettegensere. Men når det kommer til gensere ville jeg kjørt på der snowboardere/friskifolk/osv handler. F.eks Session, så kjør på med et par størrelser større enn en er. Ellers har mange sportsmerker og vanlige klesmerker mange som dukker opp om du søker på "oversized hoodie". Anonymkode: a358a...a64 Det handler mer om følelsen det gir. Man føler seg også mer usynlig hvis man går med bøyd rygg og ser i bakken. Anonymkode: 5509a...c1f
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #7 Skrevet 7. juli 2020 Gant og Superdry bla har hettekjoler. https://no.gant.com/dame-kjoler/amberglow-hettekjole-med-striper/14146 Anonymkode: d7a91...925
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå