AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #1 Skrevet 5. juli 2020 Jeg lurer på når dere legger babyene deres om kvelden? Og hvor lenge har da baby vært våken/når våkner baby etter siste luren? Anonymkode: 21712...b25
iansak Skrevet 6. juli 2020 #2 Skrevet 6. juli 2020 Våken ca 1.5 time om dagen før dubb. Egentlig våken i 2 timer før legging men karen er dårlig på å sovne så blir ofte 3-4 timer våken før legging 😔🤷♀️ Legger seg mellom 1900-2000 kommer Ann på når han våknet fra siste dubb. 1
Jegvetik Skrevet 6. juli 2020 #3 Skrevet 6. juli 2020 Baby straks 6 mnd legger seg 18:30. Våken mellom 2-2.5 time mellom hver blund, også før legging:) Veldig enkel å legge (tar typisk 1 min fra hun er lagt i sengen til hun har sloknet helt), men for tiden våkner hun annenhver time hele natten så akkurat det er litt kjedelig, selv om hun sovner igjen med en gang hun enten får smokk eller pupp🤷🏼♀️ 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #4 Skrevet 6. juli 2020 Babyen er 5.5 mnd. og legger seg mellom 19 og 20 litt ut i fra når og hvordan hun har sovet på dagtid og hvordan det klaffer med legging av storesøster på 2 når jeg er alene med dem. Hun er våken rundt 3 timer fra siste dupp, noen ganger litt mer. Den siste våkenperioden er den lengste. På dagtid ellers holder hun ut mellom 1.5 og 2.5 timer før hun må sove. Men sover hun noe særlig senere enn 16.30, er det vanskelig(ere) å legge henne. Anonymkode: d8aa5...681 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå