Gå til innhold

Var han kåt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var innom en sportsbutikk og skulle kjøpe noen sko. Han som hjalp meg hadde shorts hvor man tydelig kunne se en bul. 

Anonymkode: 8e806...6b4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oioi, dagens nyhet😳

Anonymkode: 004ea...708

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oioi, dagens nyhet😳

Var i går da

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Var i går da

Ok, gårsdagens nyhet da🤣

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg var innom en sportsbutikk og skulle kjøpe noen sko. Han som hjalp meg hadde shorts hvor man tydelig kunne se en bul. 

Sikkert kunden før deg som gjorde at «bukse slangen» våknet og ville leke.

Anonymkode: c191b...712

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Isabela skrev:

Kåååååt....

20200221_190707.jpg

Tror du det? Kanskje han bare hadde stor...K?

AnonymBruker
Skrevet

Ikke nødvendigvis. Kan hende at han enten bare var godt utstyrt, eller hadde en ufrivillig ereksjon, noen ganger "våkner" den helt uten grunn, 

Anonymkode: ed07c...91f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nysgjerrig på hvordan du trodde fremmede på Internett, skulle vite tankene hans? 

Anonymkode: e75b5...591

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

I disse dager er det mange sommervikarer som ikke er godt vant med nøytral og profesjonell kundebehandling, da er det ikke uvanlig at de kan bli kåte når de skal late som ingen ting overfor fine damer. Tipper han bruker bukse fra nå av. Anbefales..

Anonymkode: 90294...8ad

Skrevet

Tenker han bare var godt utstyrt jeg. :P 

• Liker 3
Skrevet

Ser ikke helt hva som er rart med en bul i buksa, det skjer gjerne når en har en penis. Spesielt i shorts. Må vel ha ganske liten for at det ikke skal være noen bul?

Skrevet

Det er ikke lett å gjemme en ereksjon hvis man har en stake på 24cm. Snakker av erfaring 

Skrevet

Ereksjon er ikke det samme som å være kåt. Tror jeg har lest noe om hvor mange ganger menn får ereksjon uten at det ligger noen tenningsmekanismer bak det.

Jeg og mannen har vært på ferie med et annet par noen ganger. Vi trives alle på sånne øde steder der vi ikke trenger badetøy. Da hender det av og til at det dukker opp en ereksjon. Enten når en av gutta sovner liggende på ryggen, eller bare mens han leser i en bok. Det er så naturlig og så vanlig at ingen bryr seg. Vi har til og med gått og badet samme, alle fire, med minst én ståpikk ut i lufta. Ingen forutgående klining eller flørting eller leking. Det bare kommer, som en del av det å ha en kropp, og vi har forlengst sluttet å bry oss om det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...