AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #1 Skrevet 5. juli 2020 Hei! Jeg har lenge gledet meg til overnattingsbesøk av ei venninne som bor langt unna meg. Når jeg snakket med henne på tlf tidligere idag, hørte jeg at hun var helt tett i nesen. Hun sa ingenting om det, og jeg turte ikke spørre om hun var koronatestet, i frykt for å virke hysterisk. Men jeg har vært så forsiktig på alle måter i forhold til dette koronaviruset, og er nå redd for at det skal være en liten mulighet for at hun er smittet og tar med seg smitten hit til meg. Hun kommer imorra og skal bli til onsdag. Flybillett kjøpt og betalt. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 7560f...636
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #2 Skrevet 5. juli 2020 Hun er nok bare forkjøla. Tett nese er ikke av de vanligste symptomene (selv om noen får det). Det går nok helt fint. Anonymkode: d26c0...c57 2
gurine Skrevet 5. juli 2020 #3 Skrevet 5. juli 2020 Ganske heftig grasspollen om dagen. Selv ikkeallergigere kjenner det. 4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #4 Skrevet 5. juli 2020 Hvorfor sa du ikke bare «hører du er helt potte tett i nesen.»? Så hadde nok hun svart «ja, jeg er helt nedsyltet i allergi». Og så hadde det hele vært veldig ikke-dramatisk. Anonymkode: a0809...ddb 4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #5 Skrevet 5. juli 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor sa du ikke bare «hører du er helt potte tett i nesen.»? Så hadde nok hun svart «ja, jeg er helt nedsyltet i allergi». Og så hadde det hele vært veldig ikke-dramatisk. Anonymkode: a0809...ddb Du har rett, det burde jeg ha sagt. Dere andre har sikkert rett, det er sikkert pollen😊 Anonymkode: 7560f...636 1
Anbefalte innlegg