Gjest Tari i.i Skrevet 6. juli 2005 #1 Skrevet 6. juli 2005 Jeg har, etter mye skryt her inne, byttet ut Estee Lauder Perfectly Clean med Shiseido Pureness...Dere som har byttet, hvor lang tid tok det før de små urenhetene ble borte? Det pleier å være slik at man får litt urenheter ved bytte av produkter ikke sant?
CheapChampagne Skrevet 6. juli 2005 #2 Skrevet 6. juli 2005 Bytta til Shiseido jeg og etter tips her inne.. Det er vel litt over en måned siden, og fortsatt har jeg ikke merket noe forbedring, heller en forverring..
Gjest lilletroll Skrevet 6. juli 2005 #3 Skrevet 6. juli 2005 Jeg har også byttet til dette pga tips her inne....det gjorde jeg for 3,5 uker siden, og jeg er ikke overbevist ennå... :-? Men jeg håper fortsatt....men blir det ikke bedre enn det er nå kommer jeg til å kjøpe et annet merke når dette er tomt.
Gjest Tari i.i Skrevet 6. juli 2005 #4 Skrevet 6. juli 2005 Ikke si det da...huff, kanskje det ikke blir bedre.. Så må jeg igang med en ny periode når jeg skifter til Estee Lauder igjen. Jeg venter litt til og ser... :-)
Milly:) Skrevet 6. juli 2005 #5 Skrevet 6. juli 2005 Jeg byttet også til Pureness etter jeg leste om alle her inne som var så fornøyde... Jeg har ikke merket noen særlig forskjell. Hvis jeg spiser sunt bedrer huden seg, men med en gang jeg spiser litt potetgull og sjokolade popper det fram kviser. Når skal jeg prøve denne geleen. Hvis ikke Shiseido Pureness gir resultater snart (har brukt ca. halvparten av flaskene nå) gidder ikke jeg å fortsette i alle fall. Men det er tydelig at det har virket for noen!
Tusseline Skrevet 6. juli 2005 #6 Skrevet 6. juli 2005 Jeg brukte Shiseido Pureness over en lengre periode, og var ikke fornøyd. Men det er noen ganger vanlig at huden forandrer seg til det litt verre i begynnelsen, men det tar seg fort opp igjen. Min erfaring.
Gjest Tari i.i Skrevet 7. juli 2005 #7 Skrevet 7. juli 2005 Merkelig, la inn dette innlegget i går og i dag tidlig var huden jammen meg mye bedre. Da fortsetter jeg ihvertfall, men er fortsatt litt i tvil om det er bedre enn Estee Lauders Perfectly Clean...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå