AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #1 Skrevet 5. juli 2020 Daten min kommer bestandig med en slik "tss....."-lyd. For eksempel kan det arte seg slik: Meg: Drømmeleiligheten min viker dersom den ikke har gode solforhold, ja Han: tsss..... Meg: å, jeg kunne tenkt meg... han: tsss...... Meg: Det er hyggelig at alle kan se oss når vi sitter her (på balkongen) Han: tss...... Det er en liten filleting. Men den lyden føler jeg på en måte "latterliggjør" det jeg sier. Eller tolker jeg det feil? Prøver å vise han at jeg ikke syntes noe om det, at det er plagsomt. Bare ved å se på han, men tør ikke si noe. Er ikke sikkert han er klar over det heller. Men det blir en ganske turn-off faktor. Noen med tips til ei med et skikkelig i-landsproblem?🤷♀️ Anonymkode: dd1c5...a93
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #2 Skrevet 5. juli 2020 Du spør han, helt nøytralt, «hva mener du egentlig når du lager den lyden?» Anonymkode: c1e63...785 5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #3 Skrevet 5. juli 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du spør han, helt nøytralt, «hva mener du egentlig når du lager den lyden?» Anonymkode: c1e63...785 Ja, det er nok det enkleste. Jeg er bare redd for og virke kjip. Men det er likevel eneste måten jeg kan få et svar på.. Anonymkode: dd1c5...a93 1
Sensi Skrevet 6. juli 2020 #4 Skrevet 6. juli 2020 Hvis det er daten din, så spør han. Han er kanskje bare usikker. Fortell hva det får deg til å føle. Husk å vær tro mot deg selv og dine verdier når du dater. Spesielt viktig i startfasen. Man tilpasser seg hverandre etterhvert. Men grunn verdier og holdninger Og interesser syns jeg er veldig viktig at er sånn noenlunde likt. lykke til ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #6 Skrevet 6. juli 2020 Folk får sånne uvaner. Noen sier «jau» når det blir stille. mest irriterende jeg har hørt er «lættis». Jeg har fått «lættis» Anonymkode: 3891e...9e8
Oslodamen Skrevet 6. juli 2020 #7 Skrevet 6. juli 2020 Tsss-lyd er jo en sarkastisk lyd som betyr "for noe tull" eller "noe så latterlig" eller "nå overdriver du" og lignende. Det er overhodet ikke en nøytral eller hyggelig lyd. Særlig ikke hvis det ledsages av en hånlig geip. Da viser han forakt. Klarer man i det hele tatt å lage tsss-lyd uten den geipen? Man gjør vel det, men jeg føler likevel at de to liksom henger i hop... Du får følge litt med på ansiktsuttrykket hans. Fortell ham hvordan du opplever det. Hvis han møter deg på en god måte og viser forståelse, er alt vel. Hvis han derimot anklager deg for å være overfølsom og altfor sensitiv bør alarmklokkene ringe, for da mener han at han har rett til å vise deg forakt. Og du skal tåle det. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #8 Skrevet 6. juli 2020 Kanskje det er en tic han har? Dvs en ufrivillig handling han ikke har kontroll over. Enkelte har slike, de blir ofte forsterket når vedkommende er nervøs Anonymkode: b41c3...3ea
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2020 #9 Skrevet 15. juli 2020 Slo ikke han jeg datet. Som bekreftelse på alt jeg sa, sa han alltid "MMMMMMMMMM😏" Det holdt virkelig på å klikke for meg. Anonymkode: 80dae...c6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå