AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #1 Del Skrevet 5. juli 2020 Kjæresten min er flislegger og vil jeg skal hjelpe med å starte eget firma. Noen som har gode råd og tips på hva vi bør sjekke ut? Tenker da på enkle måter å føre regnskap, markedsføring, enkeltmannsforetak vs AS og alt annet som vi ikke har tenkt på som nybegynnere. Kan vi også søke om stønader nå i etableringsfasen? Anonymkode: 6f9dc...579 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #2 Del Skrevet 5. juli 2020 Anbefaler dere å få hjelp av en regnskapsfører, i alle fall i begynnelsen, både til oppstart og regnskapsføring. Hvis dere har anlegg for det, kan dere begynne å føre selv etterhvert, hvis ikke dere har anlegg for det, anbefaler jeg dere å kjøpe tjenesten hos en regnskapsfører. AS er minst risiko for dere personlig. Anonymkode: aaa86...9f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #3 Del Skrevet 6. juli 2020 Det er gratis etablererkurs i kommunen. Anbefaler dere å melde dere på der. Bruk regnskapsfører. Er han på dagpenger eller arbeidsledig kan han få dagpenger under etablering av egen bedrift. Så må dere ha AS- ikke enkeltpersonforetak. Står masse om dette på NAV. Anonymkode: 9a77e...e81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #4 Del Skrevet 6. juli 2020 https://www.altinn.no/starte-og-drive/ Anonymkode: aeded...964 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå