AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #1 Skrevet 5. juli 2020 Står på utsiden å kikker inn. På de med hus, bil og gjeld. Barnløs, venneløs, arveløs, løs, rotløs. De på innsiden lengter kanskje etter alenetid, uten barn og mas. Når korona egentlig ikke forandret livet, ingen fest eller sammenkomst som ble utsatt, hjemmeskole og hjemmekontor er bare hjemme alene. Ferien er uforandret, sydentur eller storbyferie er for de med feriepenger. Tidsklemma-det er alt for mange timer i døgnet og uka som skal fylles med en slags mening-stort sett alene. Jeg ser ut som dere, dere på innsiden. Kanskje dette er tiden for å strekke ut en hånd til noen som står på utsiden, si stå ikke der å heng - kom inn. Anonymkode: f85d9...0a1 5
Blondine Skrevet 5. juli 2020 #2 Skrevet 5. juli 2020 Hvorfor står du utenfor? Er du ensom, uten jobb og uten familie og venner. Jeg strekker ut hånda!
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #3 Skrevet 5. juli 2020 Jeg er i slutten av trettiårene og det du har skrevet, er noe jeg kunne ha skrevet selv. For jeg føler det på samme måte. Føler at alle andre er på annet nivå enn meg og jeg klarer ikke å passe inn noe sted, selv om jeg har prøvd å være sosial. Jeg er lei av å føle meg som "ikke en av dem". Savner å ha partner og noen å komme hjem til, for stillheten og de lange dagene kan være brutale. Anonymkode: 4f74e...250 2
Gjest SVK Skrevet 5. juli 2020 #4 Skrevet 5. juli 2020 (endret) Strekker ut begge hender. Skjønner at ting ikke er lett og trist at så mange er så ensomme. Endret 5. juli 2020 av SVK
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #5 Skrevet 5. juli 2020 Hva gjør du selv for å komme i kontakt med andre da? Anonymkode: e932a...d41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå