AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #1 Skrevet 5. juli 2020 Hvordan så crinonen hos deg ut i denne tiden? Hos meg har den vært hvit i fargen hele tiden. Imorgen er ikm og jeg kjenner jeg er veldig spent på om det har funket denne gangen. Konsistensen på crinonen har vært litt blandet noen ganger kommer den ut igjen flytende andre ganger som cottage cheese Anonymkode: 78a17...7f8
Alvildeivf Skrevet 6. juli 2020 #2 Skrevet 6. juli 2020 Kommer ikke ut så masse egentlig. Men i dag kom det ut litt rød/brunt.. har positive graviditetstester. Men testdag er 11 🤞🏽
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #3 Skrevet 6. juli 2020 2 timer siden, Alvildeivf skrev: Kommer ikke ut så masse egentlig. Men i dag kom det ut litt rød/brunt.. har positive graviditetstester. Men testdag er 11 🤞🏽 Det kan være ovitrellen som gjør at du har positive tester. Det er vel egentlig for tidlig å få positiv hvis du ikke har testdag før 11. Anonymkode: 78a17...7f8
Alvildeivf Skrevet 6. juli 2020 #4 Skrevet 6. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan være ovitrellen som gjør at du har positive tester. Det er vel egentlig for tidlig å få positiv hvis du ikke har testdag før 11. Anonymkode: 78a17...7f8 Jeg bruker ikke ovitrelle, så det er det ikke! 5 dagers blasto. Så jo, den er positiv
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #5 Skrevet 6. juli 2020 2 minutter siden, Alvildeivf skrev: Jeg bruker ikke ovitrelle, så det er det ikke! 5 dagers blasto. Så jo, den er positiv Okei så rart du fikk så sen testdato da. Men gratulerer:) Anonymkode: 78a17...7f8 1
Alvildeivf Skrevet 6. juli 2020 #6 Skrevet 6. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Okei så rart du fikk så sen testdato da. Men gratulerer:) Anonymkode: 78a17...7f8 Hjemmetester er bare for å Ta når jeg vil egentlig. Skal ta blodprøve den 11. Tester hver dag nå. Veldig svak i går, sterkere i dag ☺️👌🏽
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå