Gå til innhold

Hvem kan stoppe meg fra å gå inn i kvinnegarderoben?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lest den tråden her inne om menn som føler seg som kvinner kan få være i damegarderoben, og jeg ser at det er delte meninger om den saken.

Jeg vil i den forbindelse ta opp min situasjon. Jeg er en mann på 28 år som har aldri pult eller sett en naken dame i annet gjennom medier. Jeg er ikke kjekk, ikke særlig smart, ikke god jobb, drikker for mye, snuser for mye osv. Det er betydelige sjanser for at jeg kan gå gjennom hele livet uten å engang få se en levende dame naken (for ikke å snakke om å aldri få pult ei).

Er da det så fælt om jeg benytter meg av denne kjønnsdysforiske trenden, og trer inn i en damegarderobe for å se litt? Ingen kan bevise at jeg ikke er en mann som føler meg som en kvinne. Hadde det vært så ille om jeg tillot meg å gjøre dette? Jeg kommer selvsagt ikke til å gjøre noe seksuelt der inne. Bare se, ikke røre.

Anonymkode: f6d41...d65

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvem kan stoppe deg? Krokfot og harde fliser 

Anonymkode: 4e88d...c4f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Drit i det.

Anonymkode: e2f2c...0c1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

For at det skal fungere anbefaler jeg minst 1 år på østrogen behandling og bruk av laser i ansiktet hvis du har mørkt skjegg.

Anonymkode: 00d68...bc5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du hadde nok blitt kastet ut raskere enn svint. Er det virkelig verdt ydmykelsen? 

Sjansene er temmelig store for at du kun rekker å se bestemor-pupp før du blir sluppet ut også. Jeg har vært en del i garderoben og det er ikke akkurat forsiden av Vi Menn som sprader rundt der...

Anonymkode: 36510...bef

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Ta på parykk, smink deg og ikke ha skjegg, så går det fint 

Anonymkode: 1dbf3...b20

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Du hadde nok blitt kastet ut raskere enn svint. Er det virkelig verdt ydmykelsen?

De kan jo ikke kaste meg ut hvis jeg sier at jeg føler meg som en kvinne. Det er jo transfobisk.

Skrevet

Herregud.    🙈   Elendig forsøk. Prøv igjen.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

En naken kvinne merker veldig fort når noen bare skal «se litt». Transeksuelle glor ikke på samme måte som heterofile menn. Du vil garantert bli avslørt ganske så raskt.

Anonymkode: 3ca61...bb6

• Liker 11
Skrevet

En gjeng sinte nakne damer kan legge deg i bakken og kaste deg ut.   I hvertfall håper jeg at det er det som skjer om du prøver deg.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Da går du heller på en nudiststrand 🙄 

Anonymkode: 45ec7...190

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Finn en nudiststrand heller. Der er det masse pupp, og de liker å sprade rundt nakne. Det er ikke gitt at alle kvinnene i garderoben er komfortable med å være nakne foran andre mennesker.

Anonymkode: b4e9b...2f7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

De kan jo ikke kaste meg ut hvis jeg sier at jeg føler meg som en kvinne. Det er jo transfobisk.

Du får anmelde den for transfobiskhet etter du har blitt kasta ut. Men kasta ut, det blir du. 

Anonymkode: e0173...9a3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Jerry Lee said:

En gjeng sinte nakne damer kan legge deg i bakken og kaste deg ut.   I hvertfall håper jeg at det er det som skjer om du prøver deg.

Legge en mann i bakken? 🤣 

Anonymkode: 2abcc...3e2

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke heller bli nudist? 

Anonymkode: 53b4b...0b1

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Legge en mann i bakken? 🤣 

Anonymkode: 2abcc...3e2

Ja?   Er ikke det mulig tror du?   Man skal ikke skubbe seg på sinte damer i flokk...   😉

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

watching nude on a budget😂

Anonymkode: 53b4b...0b1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Av alle plasser som finnes av nudist steder, swingers barer etc så er planen å prøve å snike seg inn i en dame garderobe? Ønsker du å bare se en naken dame for å krysse av lista eller er det en seksuell setting du tror foregår i garderoben? 

De gangene jeg er i garderobe så skifter damene undertøy under håndkle og står med puppene mot veggen. De aller fleste dusjer også med bikini/badedrakt (iallefall der jeg har vært). Det er ingen som kler av seg og rusler naken rundt i garderoben mens de slår av en prat med andre eller sysler med håret/sminke. 

😆

Anonymkode: 715cd...72f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, Jerry Lee skrev:

For noen er det en fantasi😍

Anonymkode: 9f686...b52

Skrevet (endret)

Mange vet at kuer ikke liker hunder (uten sammenligning forøvrig   :fnise:) ...de ringer dem inn og tramper dem ned.....

Håper slikt, i overført betydning, skjer om uberettigede tar seg inn på et område de ikke bør være på.

Endret av Jerry Lee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...