Gå til innhold

23. juli-brud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange av oss her inne?

Nå begynner jeg å glede meg veldig, bare litt over to uker igjen...Er veldig spent, så det blir litt skrekkblandet fryd :hoho:

Har dere alt klart? Eller er det kappløp mot klokka? Tror vi skal ha ganske god kontroll nå heldigvis.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gifter oss også 23. juli. Jeg vet ikke helt om jeg har kontroll, men har iallefall en liste over det som jeg vet om - som skal gjøres.

Vi får ta dagen som den kommer.. Men jeg må innrømme at jeg begynner å bli litt stressa nå... :o

Jeg gleder meg veldig iallefall. :):)

Lykke til alle andre 23. juli - bruder!!

Gjest 23. juli
Skrevet

:P

tror faktisk jeg har full kontroll, og foreløpig er det heller ingen nerver i sikte :ler:

Skrevet

Det er ikke lenge til nei....

Jeg føler ingen ting er på plass... Men mesteparten som kan gjøres nå er klart... får lokalet ca en uke på forhand så da blir alle innkjøp av brus og lign. unna gjort...

Jeg stresser mye..... Går nesten på veggene....

Gla jeg ska ha ferie uka før...... :kul:

Gjest jullan i i
Skrevet

Jeg er også 23 juli-brud!

Tror jeg har alt under kontroll,bare å samle trådene....

Det er i og for seg nok jobb det :ler:

Har akkurat nå blitt ferdig med festprogrammet og feirer med en kald øl.

Jeg gleder meg masse,men må innrømme at jeg er stressa og litt nervøs. Blir fantastisk når dagen kommer :hoppe:

Skrevet (endret)

slettet

Endret av gaja
Gjest Nuwanda på hjemmepc
Skrevet

Er nå akkurat ferdig med å printe ut bordkortene!! Kirkeprogram og menykort ble også ferdig. Vi har ikke fått begynt å jobbe på bordplanene ennå, men det SKAL gjøres i helga, for stedet vi skal være på skal ha det senest 8 dger før... Begynner å bli spent/stressa/litt sliten/ gleder meg etc etc... :-)

Gjest Nuwanda på hjemmepc
Skrevet

Er nå akkurat ferdig med å printe ut bordkortene!! Kirkeprogram og menykort ble også ferdig. Vi har ikke fått begynt å jobbe på bordplanene ennå, men det SKAL gjøres i helga, for stedet vi skal være på skal ha det senest 8 dger før... Begynner å bli spent/stressa/litt sliten/ gleder meg etc etc... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...