Gå til innhold

Møtte tysk bobil i Lofoten i dag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Artig å se at coronapolitiet er aktive på KG. Tyskere har lov å være her,forresten....men svenskene på ti dager karantene,vi setter pris på at coronapolitiet følger med på reglene:-)

Anonymkode: e17e6...7df

Du får gjøre politiet oppmerksom på at de må slutte å utvise tyskere, da. https://www.tv2.no/nyheter/11533066/

Anonymkode: 6a81f...8de

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, det kan man ikke. Jeg måtte sitte 10 dager i fritidskarantene fordi jeg måtte i et forretningsmøte i utlandet. Det er ikke å reise som før.

Anonymkode: ed348...b10

Dakkars.

AnonymBruker
Skrevet

Møtte 5-6 tyskere på en restaurant.... 

Anonymkode: a7024...bef

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ringte du politiet?

Anonymkode: 3f3b8...10f

AnonymBruker
Skrevet

Foreldrene til en venninne er på besøk i Norge. De er tyske og har lov til å være her på besøk.

Latterlig hva man skal henge seg opp i 🤦‍♀️

Anonymkode: 7868f...0d4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje de jobber eller studerer her? Jeg jobber med 50 % utlendinger, og de har jo virkelig ikke blitt utvist pga covid 19.

Anonymkode: 311aa...22e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har møtt på tyskere jeg og, trivelige folk. Og nei, jeg ringte ikke politiet. Er ikke en jævla angiver. 

Anonymkode: 3b2b8...32e

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dakkars.

Burde egentlig ikke kommentere en så tragisk kommentar, men du skjønner jo tydeligvis ikke hva dette handler om. Dette handler ikke om at det var kjipt for meg. Det handler om at vi ikke lenger er frie borgere. Regjeringen kan stå og diktere hva vi kan og ikke kan gjøre. Og det er ikke greit. Det er ikke et slikt samfunn vi ønsker å leve i. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Burde egentlig ikke kommentere en så tragisk kommentar, men du skjønner jo tydeligvis ikke hva dette handler om. Dette handler ikke om at det var kjipt for meg. Det handler om at vi ikke lenger er frie borgere. Regjeringen kan stå og diktere hva vi kan og ikke kan gjøre. Og det er ikke greit. Det er ikke et slikt samfunn vi ønsker å leve i. 

Du får starte underskriftskampanje mot loven som forbyr promillekjøring, og trafikkreglene generelt. Det er jo helt forferdelig at de skal diktere hva vi kan og ikke kan gjøre.

• Liker 1
  • Opprett ny...