Gå til innhold

Møtte tysk bobil i Lofoten i dag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er masser av mennesker som ønsker å testes i Norge, det er derfor det fortsatt er relativt strenge kriterier for hvilke symptomer man må ha. Et hvilket som helst luftveissymptom er ikke nok. Fri testing for alle ville gitt flere positive tester.

Anonymkode: 6a81f...8de

Myndighetene i Norge har kapasitet til å teste mist 300.000 i uken, men de ønsker ikke å gjøre det.

Fordi da vil antall smittede gå opp, og det vil stille politikerne i et dårligere lys...

Anonymkode: 3f3b8...10f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker said:

Hallo. Har dere ikke fått med dere at grensene er åpne igjen? Tyskere har lov å komme hit! Selv kommer min kjæreste fra Tyskland i morgen, så hadde dere ringt politiet på han, hadde dere bare gjort dere selv til latter 😂

Anonymkode: a8928...b36

Huff da, dere bør kanskje sette dere inn i reglene så dere ikke blir skuffa i morgen...

Anonymkode: 965b9...7f8

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Myndighetene i Norge har kapasitet til å teste mist 300.000 i uken, men de ønsker ikke å gjøre det.

Fordi da vil antall smittede gå opp, og det vil stille politikerne i et dårligere lys...

De har stor kapasitet til å analysere, men ikke til å samle inn så mange prøver. Det må fortsatt finnes helsepersonell i fullt smittevernutstyr som kan stikke en pinne inn i nesa på hver eneste person som skal testes.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, jeg håper da virkelig ikke politikerne er så barnslige her til lands.
Et noenlunde normalt menneske vil da være interessert i å finne flest mulig smittede, slik at de kan isolere dem og begrense videre spredning og dermed unngå både en uhåndterlig smittesituasjon og en ny ødeleggende nedstengning, da ingen av delene akkurat vil stille dem i et godt lys.
Forhåpentligvis er forsøk på å skjule smittetall forbeholdt Trump og andre diktator(spir)er.

Anonymkode: af91c...5f9

AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Koraviruset har gått over fra i være en helsekrise til en politisk/media-"krise".

Nå bruker en del politikere og media viruset som et verktøy for å svekke Trump.

Beklager, men jeg kan virkelig ikke se hvordan Trump er relevant for Tysklands, eller for den saks skyld Norges, håndtering av koronaepidemien.

Anonymkode: af91c...5f9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: a8fbd...b5a

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

3558FFF2-46EC-4CAB-9174-29AA29E46E83.png

Anonymkode: a3df3...1ac

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare å ringe politiet det. I avisen idag står det at det var flere tyske turister som ble utvist fra Norge, etter at politiet oppdaget dem i Finnmark.

Anonymkode: 82a38...de5

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare å ringe politiet det. I avisen idag står det at det var flere tyske turister som ble utvist fra Norge, etter at politiet oppdaget dem i Finnmark.

Anonymkode: 82a38...de5

Det er best om flest mulig blir utvist fra Norge slik at det blir enda mer arbeidsledighet og konkurser i reiselivsnæringen.

Norge er for nordmenn!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er masser av mennesker som ønsker å testes i Norge, det er derfor det fortsatt er relativt strenge kriterier for hvilke symptomer man må ha. Et hvilket som helst luftveissymptom er ikke nok. Fri testing for alle ville gitt flere positive tester.

"Influensa er verre"-babbel er ikke verdig å kommenteres.

Er ikke reglene nå at nesten hvem som helst kan teste seg?

Anonymkode: 4f91c...7f7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

De har stor kapasitet til å analysere, men ikke til å samle inn så mange prøver. Det må fortsatt finnes helsepersonell i fullt smittevernutstyr som kan stikke en pinne inn i nesa på hver eneste person som skal testes.

Jeg er testet. Den som testet var ikke i fullt smittevernsutstyr 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er ikke reglene nå at nesten hvem som helst kan teste seg?

Dessverre. Jeg fikk ikke lov pga manglende feber. Samme med datteren min.

Anonymkode: a3df3...1ac

AnonymBruker
Skrevet

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Et par russere er også bortvist i dag. 

Anonymkode: ea90d...b0f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Grensene mot EU åpnes fra 15 Juli. Så neppe noe myndighetene gidder å gjøre med dette nå. 

Har bestilt billetter til Berlin. Og ønsker Tyskere velkomne hit mens jeg ferierer hos dem. 

Anonymkode: 0e5e8...7d6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
På 5.7.2020 den 19.53, AnonymBruker skrev:

For en trist tråd. Tenk at vi er kommet dit at vi anmelder folk for å kjøre rundt i landet vårt😢

Anonymkode: ed348...b10

Når folk er så tette i pappen at de ikke følger regler, så... 

Anonymkode: 5ae9b...6ce

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når folk er så tette i pappen at de ikke følger regler, så... 

Anonymkode: 5ae9b...6ce

Jeg synes det er tett i pappen at Norge har europas mest stengte grenser...

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes det er tett i pappen at Norge har europas mest stengte grenser...

Ja, vi er helt idiotiske som vil bevare et av Europas laveste smittenivåer slik at vi slipper nye nedstengninger.

• Liker 6
  • Opprett ny...