AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #1 Skrevet 5. juli 2020 Enig? Det er jo kvalmt å gå med ekkelt blod klistret til et syntetisk og klamt bind som lukter Anonymkode: b14ec...849 4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #2 Skrevet 5. juli 2020 Hva er alternativet? Anonymkode: 4a729...1c7 15
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 Populært innlegg #3 Skrevet 5. juli 2020 Verre for skjeden å ha en tampong der hele natten. Jeg bruker bind om natten, og synes ikke det er ekkelt. Anonymkode: 0fc38...2c3 64
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 Populært innlegg #4 Skrevet 5. juli 2020 Bind er et såkalt hygieneprodukt, så det er selvsagt like hygienisk som tampong så lenge det skiftes minst hver 4. Time (akkurat som med tampong). Man kan ikke få toksisk sjokk (som skyldes bakterier!) av bind, men det kan man få av å bruke tampong om man ikke bytter hyppig nok, så det i seg selv er vel et tegn på at det er sunnere å bruke bind. Anonymkode: 51df5...f21 93
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #5 Skrevet 5. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er alternativet? Anonymkode: 4a729...1c7 Tampong. Menskopp. Anonymkode: b14ec...849 10
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #6 Skrevet 5. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bind er et såkalt hygieneprodukt, så det er selvsagt like hygienisk som tampong så lenge det skiftes minst hver 4. Time (akkurat som med tampong). Man kan ikke få toksisk sjokk (som skyldes bakterier!) av bind, men det kan man få av å bruke tampong om man ikke bytter hyppig nok, så det i seg selv er vel et tegn på at det er sunnere å bruke bind. Anonymkode: 51df5...f21 Ekkelt å gå med samme bind i fire timer 🤢🤢🤢 Anonymkode: b14ec...849 8
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #7 Skrevet 5. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tampong. Menskopp. Anonymkode: b14ec...849 Jeg blør så mye at tamponger ikke passer. Menskopp virker ekkelt Anonymkode: 4a729...1c7 21
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #8 Skrevet 5. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tampong. Menskopp. Anonymkode: b14ec...849 Er ikke alle som kan bruke det! Er du en mann eller siden du syns dette? Anonymkode: fb7fa...cfa 35
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 Populært innlegg #9 Skrevet 5. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ekkelt å gå med samme bind i fire timer 🤢🤢🤢 Anonymkode: b14ec...849 Er du 12 år? Anonymkode: d64e6...63d 137
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #10 Skrevet 5. juli 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig? Det er jo kvalmt å gå med ekkelt blod klistret til et syntetisk og klamt bind som lukter Anonymkode: b14ec...849 Absolutt ikke enig! Jeg bruker bind når jeg blør. Tampong og menskopp er ikke et alternativ for min del. Kunne vurdert slike «mensen-truser», men synes det er litt mer ekkelt, for da kan man ikke skifte og kaste det som er brukt, da er man stuck med trusen resten dagen. Anonymkode: a3991...ef9 18
Populært innlegg SPOCA Skrevet 5. juli 2020 Populært innlegg #11 Skrevet 5. juli 2020 Nei. Man er selvfølgelig ikke urenslig fordi man bruker bind. Noen av oss blør så mye at bind er eneste alternativ. At du synes det er ekkelt må du gjerne mene, men da må du jobbe med deg selv, rett og slett. Det er helt normalt å bruke bind og ha menstruasjon, og det er selvfølgelig ikke noe ekkelt i seg selv. 75
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #12 Skrevet 5. juli 2020 Ja jeg skjønner meg ikke på folk som er komfortable med å bruke bind. Det er ekkelt for man må vaske hele underlivet hver gang man skal bytte bind fordi de renner opp i rumpesprekken og man få blod på hele det ytre kjønsorganet og selvfølgelig hele det indre. Da jeg var 12 fikk jeg mensen, brukte bind fordi jeg ikke fikk inn den gule tampongen engang. Jeg hatet det og følte meg alltid klissete,våt og seig og ekkel nedentil. Jeg blødde veldig mye også. Jeg gjorde alt for å klare å bruke ob så fikk inn halve og gikk rundt sånn og fikk gnagsår helt til den gikk helt inn. Skjønner ikke at folk klarer å gå rundt å være klissete og seig av blod nedentil.... fysj. Anonymkode: 54926...456 16
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #13 Skrevet 5. juli 2020 Hjelpe meg, er det mulig å være så fin på det? Hvordan hadde du klart deg i gamledager TS, da dem neppe hadde bind og i hvertfall ikke tamponger. Da brukte dem vel filler da ved mensen. Hva med bleier da? Du mener det er like ekkelt kanskje? Folk får bruke det dem ønsker, må en legge seg opp i ABSOLUTT ALT? At du ikke liker tamponger og syns det er ekkelt med bind er din sak, men heldigvis er folk forskjellige sier jeg bare. Anonymkode: 3ee08...93c 37
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #14 Skrevet 5. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hjelpe meg, er det mulig å være så fin på det? Hvordan hadde du klart deg i gamledager TS, da dem neppe hadde bind og i hvertfall ikke tamponger. Da brukte dem vel filler da ved mensen. Hva med bleier da? Du mener det er like ekkelt kanskje? Folk får bruke det dem ønsker, må en legge seg opp i ABSOLUTT ALT? At du ikke liker tamponger og syns det er ekkelt med bind er din sak, men heldigvis er folk forskjellige sier jeg bare. Anonymkode: 3ee08...93c TS hadde ikke klart seg. Anonymkode: 0fc38...2c3 18
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #15 Skrevet 5. juli 2020 Ok når du er så barnslig - Ikke alle er komfortable med å grafse oppi skjelden sin med menskopper og tamponger og det som verre er, ikke rart den blir for løs (vet at det ikke er tilfellet, men dumme som fortjener dumme svar) Anonymkode: 91920...c9e 37
Applehead Skrevet 5. juli 2020 #16 Skrevet 5. juli 2020 Nei, bind som byttes jevnlig er ikke uhygienisk. 16
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #17 Skrevet 5. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg skjønner meg ikke på folk som er komfortable med å bruke bind. Det er ekkelt for man må vaske hele underlivet hver gang man skal bytte bind fordi de renner opp i rumpesprekken og man få blod på hele det ytre kjønsorganet og selvfølgelig hele det indre. Da jeg var 12 fikk jeg mensen, brukte bind fordi jeg ikke fikk inn den gule tampongen engang. Jeg hatet det og følte meg alltid klissete,våt og seig og ekkel nedentil. Jeg blødde veldig mye også. Jeg gjorde alt for å klare å bruke ob så fikk inn halve og gikk rundt sånn og fikk gnagsår helt til den gikk helt inn. Skjønner ikke at folk klarer å gå rundt å være klissete og seig av blod nedentil.... fysj. Anonymkode: 54926...456 Det er ikke alle som har det slik bare fordi du har det slik! Vær så snill og ikke snakk på mine vegne! Anonymkode: fb7fa...cfa 23
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #18 Skrevet 5. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg skjønner meg ikke på folk som er komfortable med å bruke bind. Det er ekkelt for man må vaske hele underlivet hver gang man skal bytte bind fordi de renner opp i rumpesprekken og man få blod på hele det ytre kjønsorganet og selvfølgelig hele det indre. Da jeg var 12 fikk jeg mensen, brukte bind fordi jeg ikke fikk inn den gule tampongen engang. Jeg hatet det og følte meg alltid klissete,våt og seig og ekkel nedentil. Jeg blødde veldig mye også. Jeg gjorde alt for å klare å bruke ob så fikk inn halve og gikk rundt sånn og fikk gnagsår helt til den gikk helt inn. Skjønner ikke at folk klarer å gå rundt å være klissete og seig av blod nedentil.... fysj. Anonymkode: 54926...456 Ikke alle har det slik, og det er ikke ekkelt å vaske underlivet hver gang man bytter bind heller. Anonymkode: 91920...c9e 19
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #19 Skrevet 5. juli 2020 Nei, og jeg foretrekker det fremfor noe annet. Det er jo bare å bytte ofte og man kan ikke noe for at man får mensen. Anonymkode: e05a6...7d1 11
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #20 Skrevet 5. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: TS hadde ikke klart seg. Anonymkode: 0fc38...2c3 Nei det er jo helt sikkert. Vedkommende kan ikke få barn i allefall, for ungen kan ikke ha bleier på for det blir for ekkelt med all bæsj og urin og. Anonymkode: 3ee08...93c 17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå