Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Enig?

Det er jo kvalmt å gå med ekkelt blod klistret til et syntetisk og klamt bind som lukter

Anonymkode: b14ec...849

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er alternativet? 

Anonymkode: 4a729...1c7

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er alternativet? 

Tampong. Menskopp. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bind er et såkalt hygieneprodukt, så det er selvsagt like hygienisk som tampong så lenge det skiftes minst hver 4. Time (akkurat som med tampong). Man kan ikke få toksisk sjokk (som skyldes bakterier!) av bind, men det kan man få av å bruke tampong om man ikke bytter hyppig nok, så det i seg selv er vel et tegn på at det er sunnere å bruke bind. 

Anonymkode: 51df5...f21

Ekkelt å gå med samme bind i fire timer 🤢🤢🤢

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Tampong. Menskopp. 

Jeg blør så mye at tamponger ikke passer. Menskopp virker ekkelt 

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Tampong. Menskopp. 

Er ikke alle som kan bruke det!

Er du en mann eller siden du syns dette?

Anonymkode: fb7fa...cfa

• Liker 35
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig?

Det er jo kvalmt å gå med ekkelt blod klistret til et syntetisk og klamt bind som lukter

Absolutt ikke enig!

Jeg bruker bind når jeg blør. Tampong og menskopp er ikke et alternativ for min del. Kunne vurdert slike «mensen-truser», men synes det er litt mer ekkelt, for da kan man ikke skifte og kaste det som er brukt, da er man stuck med trusen resten dagen.

Anonymkode: a3991...ef9

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg skjønner meg ikke på folk som er komfortable med å bruke bind. Det er ekkelt for man må vaske hele underlivet hver gang man skal bytte bind fordi de renner opp i rumpesprekken og man få blod på hele det ytre kjønsorganet og selvfølgelig hele det indre.

Da jeg var 12 fikk jeg mensen, brukte bind fordi jeg ikke fikk inn den gule tampongen engang. Jeg hatet det og følte meg alltid klissete,våt og seig og ekkel nedentil. Jeg blødde veldig mye også. Jeg gjorde alt for å klare å bruke ob så fikk inn halve og gikk rundt sånn og fikk gnagsår helt til den gikk helt inn. 

Skjønner ikke at folk klarer å gå rundt å være klissete og seig av blod nedentil.... fysj. 

Anonymkode: 54926...456

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Hjelpe meg, er det mulig å være så fin på det? Hvordan hadde du klart deg i gamledager TS, da dem neppe hadde bind og i hvertfall ikke tamponger. Da brukte dem vel filler da ved mensen. Hva med bleier da? Du mener det er like ekkelt kanskje? Folk får bruke det dem ønsker, må en legge seg opp i ABSOLUTT ALT? At du ikke liker tamponger og syns det er ekkelt med bind er din sak, men heldigvis er folk forskjellige sier jeg bare. 

Anonymkode: 3ee08...93c

• Liker 37
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hjelpe meg, er det mulig å være så fin på det? Hvordan hadde du klart deg i gamledager TS, da dem neppe hadde bind og i hvertfall ikke tamponger. Da brukte dem vel filler da ved mensen. Hva med bleier da? Du mener det er like ekkelt kanskje? Folk får bruke det dem ønsker, må en legge seg opp i ABSOLUTT ALT? At du ikke liker tamponger og syns det er ekkelt med bind er din sak, men heldigvis er folk forskjellige sier jeg bare. 

TS hadde ikke klart seg. 

Anonymkode: 0fc38...2c3

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Ok når du er så barnslig - 

Ikke alle er komfortable med å grafse oppi skjelden sin med menskopper og tamponger og det som verre er, ikke rart den blir for løs

(vet at det ikke er tilfellet, men dumme som fortjener dumme svar) 

Anonymkode: 91920...c9e

• Liker 37
Skrevet

Nei, bind som byttes jevnlig er ikke uhygienisk. 

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg skjønner meg ikke på folk som er komfortable med å bruke bind. Det er ekkelt for man må vaske hele underlivet hver gang man skal bytte bind fordi de renner opp i rumpesprekken og man få blod på hele det ytre kjønsorganet og selvfølgelig hele det indre.

Da jeg var 12 fikk jeg mensen, brukte bind fordi jeg ikke fikk inn den gule tampongen engang. Jeg hatet det og følte meg alltid klissete,våt og seig og ekkel nedentil. Jeg blødde veldig mye også. Jeg gjorde alt for å klare å bruke ob så fikk inn halve og gikk rundt sånn og fikk gnagsår helt til den gikk helt inn. 

Skjønner ikke at folk klarer å gå rundt å være klissete og seig av blod nedentil.... fysj. 

Det er ikke alle som har det slik bare fordi du har det slik! Vær så snill og ikke snakk på mine vegne!

Anonymkode: fb7fa...cfa

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alle har det slik, og det er ikke ekkelt å vaske underlivet hver gang man bytter bind heller. 

Anonymkode: 91920...c9e

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Nei, og jeg foretrekker det fremfor noe annet. Det er jo bare å bytte ofte og man kan ikke noe for at man får mensen.

Anonymkode: e05a6...7d1

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

TS hadde ikke klart seg. 

Anonymkode: 0fc38...2c3

Nei det er jo helt sikkert. Vedkommende kan ikke få barn i allefall, for ungen kan ikke ha bleier på for det blir for ekkelt med all bæsj og urin og.

• Liker 17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...