AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #1 Skrevet 5. juli 2020 Skulle hatt mens i dag, men en så lenge har den uteblitt. Har heller ikke erfart noen av symptomene jeg vanligvis får før mens som spotting med mer. Tok en test i halv 7 i morrest som viste ikke gravid. Hadde med meg samboeren på byen i går, så vi kom ikke til sengs før etter halv 4. Drakk en del vann og spiste nattmat før vi la oss. Jeg sliter med å sove og måtte veldig på do i halv 7 tiden. Vet at det ikke er den mest ideelle måten å ta en test på. Er det mulig at jeg er gravid, bare at urinen ikke var konsentrert nok til å gjøre utslag? Skal nevne at urinen var veldig lys. Anonymkode: 3ad0a...c83
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #2 Skrevet 5. juli 2020 Vent noen dager med å teste på nytt. Anonymkode: 7dc3e...d55
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #3 Skrevet 5. juli 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vent noen dager med å teste på nytt. Anonymkode: 7dc3e...d55 Tenkte jeg skulle ta en ny test på tirsdag. Tok en digital test i morges. Hvilken type av testene er det som er mest sensitiv? Anonymkode: 3ad0a...c83
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #4 Skrevet 6. juli 2020 Dag 2, fortsatt ingen tegn på at tante rød er på vei. Kan vanligvis stille klokka etter mens, så det lover godt. Anonymkode: 3ad0a...c83
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #5 Skrevet 6. juli 2020 19 hours ago, AnonymBruker said: Skulle hatt mens i dag, men en så lenge har den uteblitt. Har heller ikke erfart noen av symptomene jeg vanligvis får før mens som spotting med mer. Tok en test i halv 7 i morrest som viste ikke gravid. Hadde med meg samboeren på byen i går, så vi kom ikke til sengs før etter halv 4. Drakk en del vann og spiste nattmat før vi la oss. Jeg sliter med å sove og måtte veldig på do i halv 7 tiden. Vet at det ikke er den mest ideelle måten å ta en test på. Er det mulig at jeg er gravid, bare at urinen ikke var konsentrert nok til å gjøre utslag? Skal nevne at urinen var veldig lys. Anonymkode: 3ad0a...c83 Det er mulig, men ikke så sannsynlig. De fleste testene er >99% sikre når du er over dato for forventet mens, og da er stort sett hcg-produksjonen høy nok til at det ikke spiller noen rolle om det er morgenurin eller ikke. Vil tro at om det viser seg at du er gravid, så hadde du kanskje eggløsning litt seinere enn vanlig, og/eller egget festet seg sent. Men, så lenge mensen ikke kommer er det håp. Om du ikke har hatt forsinka eggløsning, så spiller det ikke noen rolle hvilken type test du tar nå -- det er når man tester mange dager før IKM man trenger de supersensitive tidligtestene. Lykke til! Anonymkode: 74ee0...bb5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #6 Skrevet 7. juli 2020 Tok en ny test nå, den er fortsatt negativ. Så bommet nok denne gangen også, til tross for at vi hadde sex hver dag gjennom hele syklusen... Anonymkode: 3ad0a...c83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå