AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #1 Skrevet 5. juli 2020 Jeg teller kalorier og holder meg på den rette siden av tallene, men jeg trenger en oppskrift på en. Har du det? Vurderer å kjøpe en slik liten blendermaskin med to flasker til å ta med. Er de rimeligste ok, eller må en opp i pris? Anonymkode: 0e263...030
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #2 Skrevet 5. juli 2020 Jeg vet ikke med god (regner med du mener god smak), men jeg lager meg en leversmoothie av og til. Du får ikke noe mer næringsrikt enn det! Jeg er ikke så glad i leversmaken, så jeg kjører det bare en runde i blenderen med litt fløte og så holder jeg for nesa og drikker det. Supersunt! Anonymkode: ab8b2...6ff
fru.Smae Skrevet 6. juli 2020 #3 Skrevet 6. juli 2020 Mango, banan og jordbær, blandet med litt vaniljeprotein og melk av den typen du foretrekker. Kjempe godt og mettende. Dersom du skal ha en med mer kalorier som kan fungere som ett måltid er dette en av mine favoritter: 1 avokado, 1 banan, 20 gram havregryn, noen mandler og melk av den typen du foretrekker. Denne er mektig med god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå