AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #1 Skrevet 5. juli 2020 En som er tilrettelagt for norske forhold og som er enklere å bruke? Anonymkode: 77bfd...44d
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #2 Skrevet 5. juli 2020 Jeg er veldig fornøyd med Lifesum. Har ikke prøvd myfitnesspal da, men synes Lifesum er enkel å bruke. Finner alltid de varene jeg bruker. Ikke alt dukker opp i søkene, men da scanner jeg strekkodene. Om man vil ha tips til måltider kan man velge om man vil ha skandinavisk stil, middelhavs, med ekstra proteiner, og flere andre valg. Man kan legge inn egne oppskrifter, og egne måltider. Jeg spiser stort sett alltid det samme til frokost og lunsj, så har lagret dem. Anonymkode: 53ac5...520 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #3 Skrevet 5. juli 2020 Jeg synes appen til Roede er veldig fin. Tror den kan brukes uten å gå kurs også. Anonymkode: 78d2b...692
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #4 Skrevet 5. juli 2020 Jeg bruker myfitnesspal på norsk. syns den er meget enkel jeg 😊 Anonymkode: 2297c...d0c
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #5 Skrevet 5. juli 2020 Synes Lifesum er veldig grei å bruke. Godt egnet for metriske mål og enkel i bruk. Anonymkode: 5a21e...590
smilo Skrevet 5. juli 2020 #6 Skrevet 5. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker myfitnesspal på norsk. syns den er meget enkel jeg 😊 Anonymkode: 2297c...d0c Hva er vanskelig med myfitnesspal?
addict Skrevet 5. juli 2020 #7 Skrevet 5. juli 2020 Yazio!! Har hjulpet meg ned 30 kilo og tror jeg har møtt på 2 matvarer på 1 år som ikke har vært i databasen 😊
Gjest RoNo Skrevet 6. juli 2020 #8 Skrevet 6. juli 2020 11 timer siden, addict skrev: Yazio!! Har hjulpet meg ned 30 kilo og tror jeg har møtt på 2 matvarer på 1 år som ikke har vært i databasen 😊 Da lastet jeg ned (og betalte for premium). Har du noen enkle tips til å få mest mulig ut av appen :). Tenkte det er på høy tid at jeg satser litt skikkelig. Driver jo tross alt å slanker de samme kiloene.
addict Skrevet 6. juli 2020 #9 Skrevet 6. juli 2020 21 minutter siden, RoNo skrev: Da lastet jeg ned (og betalte for premium). Har du noen enkle tips til å få mest mulig ut av appen :). Tenkte det er på høy tid at jeg satser litt skikkelig. Driver jo tross alt å slanker de samme kiloene. Jeg har bare brukt kaloritellingen ganske konsekvent 😊 det er mage forslag på matplaner osv der også, også kan man sette seg godtestopp-mål osv. Litt artig med forskjellige challenges. Utforsk og finn det du synes funker for deg 😊😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå