Tullerusk Skrevet 16. september 2002 #1 Del Skrevet 16. september 2002 Er det noen som har erfaring med decoupage? Jeg tenkte jeg skulle kjøpe noen skrin i spon, som jeg skal klatte dekorasjonspasta på, og male. Jeg er dagmamma, og tenkte dette skulle vere gave til foreldrene, også vil jeg trykke håndavtrykket på lokket. Så kom jeg på at det hadde vært fint med bildet av barnet på også, og kom da til å tenke på decoupage. Er det noen som vet om det går an å bruke bilder i decoupage? Tror dere det kan bli en fin gave, hadde dere satt pris på en slik gave, eller hadde den gått rett i en skuff? Tenkte også at jeg skulle putte småting som barna skal få lage selv, ned i esken..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cobra Skrevet 16. september 2002 #2 Del Skrevet 16. september 2002 Jeg syns det var en veldig god ide, jeg hadde blitt veldig glad for noe sånt. Det med å putte småting nedi eska var jo lurt. Det med å bruke vanlige bilder til decoupage vet jeg ikke, de blir kanskje litt for tykke, men som sagt så har jeg ikke peiling har bare brukt servietter når jeg har gjordt det. Kanskje det er noen andre kloke hoder her som vet om det går?? Men det hadde jo blitt flott visst det går ann å bruke bilder da. Cobra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinki Skrevet 16. september 2002 #3 Del Skrevet 16. september 2002 Hei! Jeg skal sannelig prøve ikveld, jeg.. Man må vel bare prøve og feile litt, tenker jeg.. Skal IKKE bruke et bilde som jeg trenger så veldig.. :D Klem fra Tinki.. (som forøvrig også er fra midt-troms, Cobra.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 16. september 2002 #4 Del Skrevet 16. september 2002 Hvis du skal bruke bilder bør du printe dem fra en PC. Hvis du bruker laserskriver er du sikker på at fargene ikke flyter utover, men du kan jo prøve med blekkskriver også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullerusk Skrevet 17. september 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 17. september 2002 La meg få høre hvordan deg gikk da tinki! Jeg har bare sort/hvitt printer, men det kan jo kanskje gå an å scanne inn bildet, og printe det ut i sort/hvitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinki Skrevet 17. september 2002 #6 Del Skrevet 17. september 2002 Hei Tullerusk! :D Det gikk helt ypperlig! Ble veldig bra. Bortsett fra at man må bruke en del decoupage-lim, da, for å få alt sammen jevn. Men ellers ble det helt tipp topp! Så du kan jo iallefall prøve på en eske, og se hvordan du synes det blir.. Det blir kjempeflott, tror nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå