Gå til innhold

Hva er ditt aller første minne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er ditt aller første minne? Fikk dette spørsmålet av psykolog en gang, synes det var litt interessant. 

Anonymkode: e99c4...bc6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror det må være da jeg stod på hodet i vedkassa, var kanskje 18 måneder..Men kan være at jeg har fått det fortalt senere, skreik visst voldsomt😏 Men er så gammel at jeg husker Kong Håkons begravelse som ble sendt i  radio i 1957. Da var jeg litt over 3 år.

Anonymkode: 2a1d2...27d

Skrevet

Tror mitt første minne var i en blomsterbutikk. Jeg tissa på meg husker jeg og ellers husker jeg bare jungelen og at det lukta så godt og spennende. Usikker på om det virkelig er det første men tror det, eller at vi fikk en valp. Men begge to er så nær hverandre i tid så usikker på hvem som er eldst. Jeg var to nesten tre da. 

Skrevet

Mitt første minne tror jeg må være at jeg reiste til Oslo med toget i 1988 da jeg var 5 år.

Gjest Alkoholist
Skrevet

Jeg tror mitt første minne er at jeg lekte og løp rundt på en kornåker. Da må jeg ha vært mellom 2 og 2 og et halvt år, siden jeg husker at ingen av søsknene mine var født enda. 

Gjest theTitanic
Skrevet
På 5.7.2020 den 16.44, AnonymBruker skrev:

Hva er ditt aller første minne? Fikk dette spørsmålet av psykolog en gang, synes det var litt interessant. 

Anonymkode: e99c4...bc6

Mitt første minne er et synsinntrykk. Jeg ble trillet dypvogn. Den hadde kalesjen oppe og det var et "plastvindu" på overtrekket som ellers var av brunt skinn/lær som regndråpene traff og rant nedover. Det var en god følelse å ligge der inne mens det regnet ute. Jeg kan ikke huske vognen fra utsiden. 

AnonymBruker
Skrevet

Mitt første minne er at bestemoren min viste meg hvordan man kler på papirdukker. Da var jeg tre. 

Anonymkode: 10546...49e

AnonymBruker
Skrevet

Må ha vært rundt 3-4 år gammel.
Vi var i Legoland.
Jeg husker følelsen av å glede meg til å dra.
Jeg husker vi kom inn og jeg så denne legobyen, med båtene som kjørte av seg selv, husker hvor fascinert jeg var, den absolutte følelsen av lykke for et lite barn. Jeg husker mamma som tok meg i armen og sa nå skulle vi dra videre, jeg ville så absolutt ikke, jeg var i paradis med bare stå og se.

Anonymkode: 92b36...35d

Skrevet

At jeg lå under vann og ikke fikk puste.  Jeg var 2 år og har fortsatt mild vannskrekk.  Avtatt endel med årene.

AnonymBruker
Skrevet

En voldtekt. Jeg var tre. 

Anonymkode: 4d9d1...cac

AnonymBruker
Skrevet

Bursdag hos en kamerat av broren min. Jeg var 2 år.

Anonymkode: e166c...457

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...