AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #1 Skrevet 5. juli 2020 Hva er ditt aller første minne? Fikk dette spørsmålet av psykolog en gang, synes det var litt interessant. Anonymkode: e99c4...bc6
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #2 Skrevet 5. juli 2020 Tror det må være da jeg stod på hodet i vedkassa, var kanskje 18 måneder..Men kan være at jeg har fått det fortalt senere, skreik visst voldsomt😏 Men er så gammel at jeg husker Kong Håkons begravelse som ble sendt i radio i 1957. Da var jeg litt over 3 år. Anonymkode: 2a1d2...27d
Gjest Emet Skrevet 5. juli 2020 #3 Skrevet 5. juli 2020 Tror mitt første minne var i en blomsterbutikk. Jeg tissa på meg husker jeg og ellers husker jeg bare jungelen og at det lukta så godt og spennende. Usikker på om det virkelig er det første men tror det, eller at vi fikk en valp. Men begge to er så nær hverandre i tid så usikker på hvem som er eldst. Jeg var to nesten tre da.
Aragorn ll Elessar Skrevet 6. juli 2020 #4 Skrevet 6. juli 2020 Mitt første minne tror jeg må være at jeg reiste til Oslo med toget i 1988 da jeg var 5 år.
Gjest Alkoholist Skrevet 6. juli 2020 #5 Skrevet 6. juli 2020 Jeg tror mitt første minne er at jeg lekte og løp rundt på en kornåker. Da må jeg ha vært mellom 2 og 2 og et halvt år, siden jeg husker at ingen av søsknene mine var født enda.
Gjest theTitanic Skrevet 6. juli 2020 #6 Skrevet 6. juli 2020 På 5.7.2020 den 16.44, AnonymBruker skrev: Hva er ditt aller første minne? Fikk dette spørsmålet av psykolog en gang, synes det var litt interessant. Anonymkode: e99c4...bc6 Mitt første minne er et synsinntrykk. Jeg ble trillet dypvogn. Den hadde kalesjen oppe og det var et "plastvindu" på overtrekket som ellers var av brunt skinn/lær som regndråpene traff og rant nedover. Det var en god følelse å ligge der inne mens det regnet ute. Jeg kan ikke huske vognen fra utsiden.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #7 Skrevet 6. juli 2020 Mitt første minne er at bestemoren min viste meg hvordan man kler på papirdukker. Da var jeg tre. Anonymkode: 10546...49e
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #8 Skrevet 6. juli 2020 Må ha vært rundt 3-4 år gammel. Vi var i Legoland. Jeg husker følelsen av å glede meg til å dra. Jeg husker vi kom inn og jeg så denne legobyen, med båtene som kjørte av seg selv, husker hvor fascinert jeg var, den absolutte følelsen av lykke for et lite barn. Jeg husker mamma som tok meg i armen og sa nå skulle vi dra videre, jeg ville så absolutt ikke, jeg var i paradis med bare stå og se. Anonymkode: 92b36...35d
Jerry Lee Skrevet 7. juli 2020 #9 Skrevet 7. juli 2020 At jeg lå under vann og ikke fikk puste. Jeg var 2 år og har fortsatt mild vannskrekk. Avtatt endel med årene.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #10 Skrevet 8. juli 2020 En voldtekt. Jeg var tre. Anonymkode: 4d9d1...cac
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #11 Skrevet 8. juli 2020 Bursdag hos en kamerat av broren min. Jeg var 2 år. Anonymkode: e166c...457
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå