Gå til innhold

Vurdert meg til å ikke finne noen partner. Ville du gått over til å finne ff eller noe da?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Håpet er egentlig, men etter x-antall år alene gir jeg opp. 

Noen som har gjort det og det funket for? 

Anonymkode: 2bb44...260

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis håpet ditt i alle år egentlig har vært å finne en partner, en kjæreste eller samboer, høres det ikke ut som om du er i den rette kategorien til å plutselig snu rundt og bare finne deg i å være en FF for noen... det er ofte ikke særlig vellykket. Ene parten får følelser, den andre trekker seg ut av det hele av den grunn.

Man skal være litt spesielt skrudd sammen som  kvinne å kunne takle et FF over tid, eller rett og slett bare vite med 100% sikkerhet at DEN fyren var sexy, ja, men han er ikke noe jeg noensinne kunne tenkt meg å ha som kjæreste. Vet man det, så er det større sjanser for at kun et FF forhold kunne funke. Men som det ofte skjer, så endrer følelsene seg over tid etterhvert som man treffes og har sex, og man kan risikere å bli såret - igjen.

Jeg vet for min egen del at FF ikke er noe for meg. Jeg må ha følelser for fyren om jeg skal orke å ha sex med han. Det holder ikke at han bare er sexy eller hva.

Anonymkode: 39bd7...70e

• Liker 4
Skrevet (endret)

Vel, det er mange grunner hver og en har for valg rundt sex, samliv osv.  Jeg har det heller ikke helt som det skal være, send pm så forklarer jeg. Kanskje vi matcher?

Endret av Matjoh111
Skrevet

Selv ønsker jeg FF men ender opp i forhold. De ryker da, og jeg ønsker jo gjerne sex selv når man er singel, og samt at man trenger en pause fra forhold. Klarer ikke finne FF, vet ikke hvordan man skal gå fram og om noen i det hele tatt ønsker dette.

Når jeg har prøvd å navigere mot noe sånnt så blir det som regel at damene synes jeg er for frampå og noen syns jeg er ekkel. Tror jeg sender helt feil signaler, for å ønske FF og vise deretter er vel ikke noe feil i seg selv, blant voksne mennesker. Tar gjerne imot tips!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg ganske følelsesmessig flat nå, og klarer bare ikke se for meg at jeg finner noen kjæreste i nærmeste framtid, så for meg fungerer ff ganske greit i skrivende øyeblikk. Fyren er kjekk og hyggelig, men tror ikke vi passer for bra sammen i det lengre løp. Litt for cocky type, men man kan ikke alltid stole på seg selv og de følelsene man får, så jeg tar en dag av gangen.

Anonymkode: f15f9...441

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...