AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #1 Skrevet 5. juli 2020 Noen her som har slitt, eller sliter med det samme? Trappet opp med jern slik legen sa, som hjalp en del, men fortsatt tar det mange timer sv nattesøvnen. Noen råd eller tips? Prøver alt!! Er gravid med tvillinger. Anonymkode: 68e32...312
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #2 Skrevet 5. juli 2020 Magnesiumtilskudd hjalp meg😊 Anonymkode: a9649...b54 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #3 Skrevet 5. juli 2020 Jerntilskudd og folat, magnesium kan også hjelpe. Tøy rett før du legger deg, få evt partner til å hjelpe deg. Iskalde dusjer/bad av områdene som er rastløse (så kaldt som du overhode klarer) hvis du ligger og ikke får sove er et triks. Føler med deg, det er grusomt! Anonymkode: 6d6f6...a70 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #4 Skrevet 5. juli 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jerntilskudd og folat, magnesium kan også hjelpe. Tøy rett før du legger deg, få evt partner til å hjelpe deg. Iskalde dusjer/bad av områdene som er rastløse (så kaldt som du overhode klarer) hvis du ligger og ikke får sove er et triks. Føler med deg, det er grusomt! Anonymkode: 6d6f6...a70 Ja, ante ikke hvor grusomt dette var før jeg fikk det selv 😵 Anonymkode: 68e32...312
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #5 Skrevet 5. juli 2020 Jeg har tatt magnesium og føler kanskje det hjalp litt. Ta ellers å dusj beina i kaldt vann før du legger deg. Hold ut, vet hvor fælt det er❤️ Anonymkode: ac3a5...275
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #6 Skrevet 5. juli 2020 Jeg tar magnesium og har jernmangel så tar jern. Får fortsatt rastløse bein og er helt forferdelig. Men har funnet ut at jeg får det hvis jeg spiser noe med sukker i, da begynner beina garantert å løpe 😅 Anonymkode: 997a2...0db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå