AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #1 Del Skrevet 5. juli 2020 Personen betalte depositum 200 kr. Og leiet kamera for 50kr. hva gjør jeg nå i sånn situasjon? Hvor mye kan jeg kreve? Skal jeg da bare kreve å beholde hele 250 kroner eller kan jeg kreve mer penger? Er en polaroid kamera på verdi av 800kr. fikk melding «Hei ☺️ jeg fikk vite at vi kunne levere kamera i morgen , stemmer det? Men en annen viktigere ting, et barn mister kamera i gulvet i går, den funker men lokket der filmen sitter lukker seg ikke 😳 vi beklager selvf på det sterkeste. Hvordan løser vi dette?« Anonymkode: fdc79...35b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #2 Del Skrevet 5. juli 2020 ? Anonymkode: fdc79...35b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heidi40 Skrevet 5. juli 2020 #3 Del Skrevet 5. juli 2020 Siden de som leiet det ødela det så er de ansvarlig for å betale reparasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whistler Skrevet 5. juli 2020 #4 Del Skrevet 5. juli 2020 200 i depositum for et kamera til 800? Depositumet burde vært fullverdi for et produkt i denne prisklassen. Dialogen er i alle fall i gang med at han var ærlig om hva som har skjedd. Enten får du håpe at depositumet er nok til å betale skaden, eller så får du høre om han er villig til å dekke det det koster. Han kan kanskje bruke innboforsikringen sin, men det kommer an på egenandel og alder på produktet. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #5 Del Skrevet 5. juli 2020 Må kjøpe nytt lokk om det er mulig? Men tviler litt på at det er enkelt for et så billig produkt. Ville kanskje bare forslått at du beholder depositum. Anonymkode: 48b84...a07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #6 Del Skrevet 5. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Må kjøpe nytt lokk om det er mulig? Men tviler litt på at det er enkelt for et så billig produkt. Ville kanskje bare forslått at du beholder depositum. Anonymkode: 48b84...a07 Er det jeg tenkte. Anonymkode: fdc79...35b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #7 Del Skrevet 5. juli 2020 Innboforsikring tenker jeg også, men dekker det leieforhold? Skeptisk! Anonymkode: 503c1...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå