Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når hadde du den første svangerskapskontrollen?

Anonymkode: 23657...cf0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg rinttJeg hadde i uke 6. Skulle bare til legen for og få sykemelding men han tok da første kontroll. Det vanlige er i uke 12. Men er du bekymret eller har spørsmål så er det bare og ringe. 

Jeg hadde forresten mine fleste kontroller hos jordmor. Jordmor har bedre tid enn fastlegen. Jordmor tok seg god tid til og prate og forklare og jeg fikk stille alle mulige spørsmål. Jeg er superfornøyd med fastlegen min, men han hadde rett og slett ikke tid til annet enn undersøkelser. Jeg hadde min første time hos jordmor i uke 17 😊

Anonymkode: 82080...715

AnonymBruker
Skrevet

Hadde i uke ti eller 11 første gang hos jordmor, følte det var det beste der og da for hun gav meg masse info og jeg kunne spørre mye av det jeg lurte på. 

Da legen min møtte meg første gang i graviditeten sa hun at jeg måtte komme til henne neste gang, for hun syntes slikt er så koselig.. Så nå skal jeg det 😊men ikke før i uke 12 da. 

Anonymkode: ecb8e...b39

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ha i uke 12. Eller 11+4 hvis jeg husker riktig. Men skal ha privat ul uke 8.

Anonymkode: d5c08...b69

AnonymBruker
Skrevet

Lege i uke 12, ordinær ultralyd i uke 19, jordmor i uke 24, lege uke 28, jordmor uke 32, lege uke 36 🙂

Anonymkode: a60f8...82b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...