AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #1 Skrevet 5. juli 2020 Er det noen i ditt nærmiljø du liker og kunne tenkt deg å ha hemmelig sex med hvis muligheten bydde seg. Anonymkode: faead...a5b 1
Katten.2.0 Skrevet 5. juli 2020 #3 Skrevet 5. juli 2020 (endret) Ifølge diverse reklamer på shadye sider, er det flust av dem! Endret 5. juli 2020 av Katten.2.0 7
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #4 Skrevet 5. juli 2020 Ja. Noen av damene som jobber på SFO, noen av foreldrene og noen på jobben. Dette er selvfølgelig helt hypotetisk. Er gift og har ikke og kommer ikke til å være utro. Men spørsmålet var om jeg kunne tenkt meg det.. Anonymkode: 04f3c...12c 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #5 Skrevet 5. juli 2020 Selvfølgelig. Det er flere flotte damer i mitt nabolag, både single og ikke. På jobb er det ei jeg godt kunne tenkt meg et hemmelig opplegg med. Anonymkode: e2e3d...29c
Gjest Roseglose Skrevet 5. juli 2020 #6 Skrevet 5. juli 2020 Ja hypotetisk sett så er det mange. Men de fleste er gifte eller noe lignende. Så det blir med tanken
Mann88 Skrevet 5. juli 2020 #7 Skrevet 5. juli 2020 En hel del. To av dem er Ex'er, vet ikke hva det er men tanken å knulle Ex'n, at de ikke er med meg lenger men fortsatt vil ha kuken, og å knulle dem hardere og bedre enn jeg gjorde da vi var sammen. Når man er sammen blir man gjerne lei og tenner ikke alltid så mye på dem, spes når man ikke syns de var de deiligste til å begynne med. Så etter det er slutt blir de liksom mer ukjent, utilgjengelig og attraktive, litt som da du først traff dem. (merkelig men sant). Utenom om det er det dama til kompisen, hun mistet jomfrudommen med han for noen år siden, er visst farlig trang, og han har super liten penis. Har selv rimelig stor, så det er vel en hel cuckold fantasi her, og gi henne skikkelig pikk og hennes reaksjon på det, samt min egen nytelse av den trange musa. Om man skulle dele henne, men at jeg bare tar for meg å puler henne alene og hun ikke klarer å si stopp fordi hun har det så godt. Tror vi begge hadde kommet rimelig fort. Det siste er en kollega som jeg har jobbet med i årevis og vi har alltid hat en god kjemi med en spenning mellom oss. Føles som om man slapp alle hemninger så hadde en bare tatt hverandre der og da, den type kjemi. Hun er 20 år eldre enn meg. Tilfeldigvis er hun også en bekjent av ene Ex'n.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #8 Skrevet 5. juli 2020 9 minutter siden, Mann88 skrev: Utenom om det er det dama til kompisen, hun mistet jomfrudommen med han for noen år siden, er visst farlig trang, og han har super liten penis. Har selv rimelig stor, så det er vel en hel cuckold fantasi her, og gi henne skikkelig pikk og hennes reaksjon på det, samt min egen nytelse av den trange musa. Om man skulle dele henne, men at jeg bare tar for meg å puler henne alene og hun ikke klarer å si stopp fordi hun har det så godt. Tror vi begge hadde kommet rimelig fort. Hvorfor i alle dager skulle hun hatt det godt sammen med deg, hvis hun er trang og du er stor? Det må jo være helt perfekt for henne med liten kuk. Anonymkode: 9a6eb...ac1 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #9 Skrevet 5. juli 2020 Ingen jeg kan tenke meg nei.. Anonymkode: a3069...5f9
Mann88 Skrevet 5. juli 2020 #10 Skrevet 5. juli 2020 Just now, AnonymBruker said: Hvorfor i alle dager skulle hun hatt det godt sammen med deg, hvis hun er trang og du er stor? Det må jo være helt perfekt for henne med liten kuk. Anonymkode: 9a6eb...ac1 Sånn går min fantasi, kan ikke for det som tenner meg å tenke på. Hvor reelt det er, er noe annet.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #13 Skrevet 8. juli 2020 Skulle bare mangle Anonymkode: faead...a5b
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #14 Skrevet 8. juli 2020 Nei. Når jeg vil ha noen får jeg dem Anonymkode: 0e855...bf5
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #15 Skrevet 8. juli 2020 Ja, men er i forhold så kommer ikke til å gjøre noe for det. Om noen jeg tenner på byr seg frem er det selvfølgelig umulig å si nei, men dama tilgir så det går som regel fint. Anonymkode: a12f7...490
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #16 Skrevet 9. juli 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Om noen jeg tenner på byr seg frem er det selvfølgelig umulig å si ne 😆 Anonymkode: a006b...41e
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2020 #17 Skrevet 9. juli 2020 Ja... Mannen i et nabopar er skikkelig heit. Kunne lett smakt litt på ham... Jeg og mannen min kunne godt hatt firkant med dette paret, for den saks skyld. Men det får bli med fantasien, er ikke interessert i å ødelegge gode vennskap.🤪 Anonymkode: e578e...8a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå