Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jev skal farge håret selv hjemme. Men klipp hos frisøren. Frisøren pleier alltid farge før klipp. Hvorfor? Jeg tenkte å farge etter klipp. Hva foretrekker frisører da, ved hjemmefarge? 

Anonymkode: 9ca23...977

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville farget etter klipp for å unngå kommentarer fra frisøren om hvor ille det er å farge håret hjemme

Anonymkode: 37a11...acf

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jev skal farge håret selv hjemme. Men klipp hos frisøren. Frisøren pleier alltid farge før klipp. Hvorfor? Jeg tenkte å farge etter klipp. Hva foretrekker frisører da, ved hjemmefarge? 

Jeg lurer også på hvorfor de farger før klipp. Bruker da bare ekstra farge på det...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tuppene opptar ofte mer farge enn resten av håret, fordi tuppene i langt hår er mye tørrere og generelt mer slitt enn resten av håret. Dette liker frisørene å klippe av etter farging, slik at alt fremstår likt i farge etterpå.

Anonymkode: 952c5...097

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville farget etter frisør. Men det er fordi jeg foretrekker å farge med mindre hår på hodet.

Anonymkode: 733f5...20f

• 7 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.7.2020 den 13.33):

Lurer jeg å-

Anonymkode: 03352...de6

Skrevet

Det har vel noe med vasking av håret å gjøre? Håret vaskes jo som regel før klipp og så styling. De føner gjerne før de pynter på klippen. Ser for meg at det hadde vært klønete å bytte på rekkefølgen og de fleste klipper jo ikke sp mye at det har særlig betydning for mengden hårfarge som må brukes.

Anonymkode: 3203c...b62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...