Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 13+4 i dag, og har den siste uken slitt voldsomt med blæra, de siste dagene ekstra ille, er oppe opptil 10 ganger ila natten, og klarer ikke slappe av på dagtid engang, går på do, og før jeg har kommet meg opp trappa til sofaen kjennes d ut som jeg holder på å tisse på meg igjen. Så får ikke slappet av, og sliter veldig med å gå ned trappen for å gå på do fordi det føles ut som jeg skal tisse på meg. Det presser på HELE tiden, drikker lite nå pga dette, og har skjekket for uvi. Men alikvel blir blæra bare værre!! Er så sliten, går det over? Hvorfor er det sånn? Kan det være fordi livmoren er på vei forbi blæra? Hjelp meg værsåsnill om noen kan

Anonymkode: e0747...34f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje ikke det du vil høre, men sånn har det vært for meg også. Startet når kvalmen ga seg, og ingen endring så langt (uke 34). Alt jeg gjør må planlegges ut fra å ha et toalett tilgjengelig. Har tatt det opp med jordmor, og det er visst veldig vanlig. Tipper jeg løper på do 30-40 ganger om dagen (takk og pris for hjemmekontor;))

Anonymkode: 9b00f...f89

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan har du sjekket for uvi? Jeg hadde det som du beskriver og det ble nyrebekkenbetennelse. 

Anonymkode: 6ae7f...96b

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje ikke det du vil høre, men sånn har det vært for meg også. Startet når kvalmen ga seg, og ingen endring så langt (uke 34). Alt jeg gjør må planlegges ut fra å ha et toalett tilgjengelig. Har tatt det opp med jordmor, og det er visst veldig vanlig. Tipper jeg løper på do 30-40 ganger om dagen (takk og pris for hjemmekontor;))

Anonymkode: 9b00f...f89

Word😂 Hjemmekontor har vært gull her og i denne perioden. Jeg er i uke 27 og løper til og fra do hele dagen. Kan jo ikke dra en plass uten å må avlegge et toalettetbesøk i det øyeblikket jeg ankommer. Plages ikke mer enn en gang om natten enda, men vet det også blir verre snart(min 3. graviditet). 

Anonymkode: 76c4b...f7c

Skrevet

Jeg har det sånn som deg (kanskje litt mindre, men fortsatt overdreven tissing hele døgnet) og er kun 7+4😖

Skrevet

Skulle ønske jeg kunne si at tissinga blir bedre men da hadde jeg desverre løyet. 24+1 her og jeg gjør ikke stort annet enn å gå på do 😂 men drikk uansett, det er ikke helt supert å bli dehydrert som gravid. Og tissefølelsen er desverre der uansett om du har 1 dråpe eller 1 dl i blæra 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...