Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vi mange som snart skal i fødsel? Er akkurat 2 uker til termin i dag. 

Er spent på når og hvordan det starter, hvordan fødselen blir, hvordan babyen min er...

Formen har vært veldig bra nå på slutten, sånn med tanke på at jeg er høygravid, ganske svær mage, hoven osv.. Elles er jeg "sprek" etter forholdene, og friskere nå enn for noen uker siden. 

Min eneste bekymring er hundene og barnevakt til barna. Har folk som kan stille som barnevakt, men det kan ta alt fra 20 min til 3 timer 😊 

Hvordan er det med dere andre? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fødsel er rått. Smerten er så intens at du tror kroppen skal svikte, men så klarer man det allikevel, og ut kommer verdens nydeligste skapning. 

For min del var fødselen så tung at jeg aldri skal føde igjen. Så sønnen min blir alenebarn, og om jeg blir gravid skal jeg kreve keisersnitt (ikke at keisersnitt er noen dans på roser!).

Lykke til med fødselen, håper du får en fantastisk opplevelse og er litt heldigere enn meg, men uansett får du verdens beste gave for sliter! ❤️ 

Anonymkode: 5af13...944

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lykke til med fødsel! Er det din første?

For min del er jeg bare halvveis inn i graviditeten, men jeg er også utrolig spent, spesielt siden jeg ikke vet hva jeg går til! Førstegangs her🙋‍♀️

Anonymkode: a3e4f...680

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til med fødsel! Er det din første?

For min del er jeg bare halvveis inn i graviditeten, men jeg er også utrolig spent, spesielt siden jeg ikke vet hva jeg går til! Førstegangs her🙋‍♀️

Anonymkode: a3e4f...680

Tviler på at det er hennes første når hun trenger barnevakt til barna sine når hun går i fødsel🤪😉

Anonymkode: 7fbe7...eb0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp født, ønsker deg masse lykke til! 😊

Anonymkode: 48f8d...628

AnonymBruker
Skrevet

42+0 her. Venter på igangsettelse😀 Synes jeg har vært tolmodig nok nå.

Anonymkode: cbf3a...160

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

42+0 her. Venter på igangsettelse😀 Synes jeg har vært tolmodig nok nå.

Anonymkode: cbf3a...160

Ååå, ja! Nå er det på tide at du får hilse på den lille 😊 når har du fått time? 

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fødsel er rått. Smerten er så intens at du tror kroppen skal svikte, men så klarer man det allikevel, og ut kommer verdens nydeligste skapning. 

For min del var fødselen så tung at jeg aldri skal føde igjen. Så sønnen min blir alenebarn, og om jeg blir gravid skal jeg kreve keisersnitt (ikke at keisersnitt er noen dans på roser!).

Lykke til med fødselen, håper du får en fantastisk opplevelse og er litt heldigere enn meg, men uansett får du verdens beste gave for sliter! ❤️ 

Anonymkode: 5af13...944

Takk 😊 dette er 3.mann, så satser på det går fint. Med mindre vi har arbeidsuhell, er det uansett siste gang 😊

Men føler meg så frisk og fin nå, i motsetning for noen uker siden. Så jeg klarer liksom ikke å skjønne at han snart skal komme. Jeg veksler mellom å sette pris på at formen er så fin, og at jeg har lyst å føde helst i dag 😊

AnonymBruker
Skrevet

Fødte for 9mnd siden for første gang, men er absolutt ikke skremt, men håper jo selvsagt det kommer flere små etterhvert! Jeg vil gjerne føde igjen. Det er det kuleste jeg har opplevd ❤️

Anonymkode: c84bb...8c8

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fødte for 9mnd siden for første gang, men er absolutt ikke skremt, men håper jo selvsagt det kommer flere små etterhvert! Jeg vil gjerne føde igjen. Det er det kuleste jeg har opplevd ❤️

Anonymkode: c84bb...8c8

Gratulerer ❤️

Tok meg en stoor skål rømmegrøt med kanskje litt vel mye kanel på i dag... Sånn siden jeg har lest at det er et kjerringråd... Som jeg ikke tror så veldig mye på.. Men så smaker det jo godt, og kan umulig skade 😁🤞

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

36+0 i morgen med første her. Gruer meg veldig til fødsel, blir fysisk dårlig og uvel av å tenke på det 😒 men klarer å tenke at jeg må bare ta det som det kommer 😅 gleder meg til å bli ferdig med svangerskapet, samtidig som jeg prøver å nyte det!

Anonymkode: 99cdc...3c2

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

36+0 i morgen med første her. Gruer meg veldig til fødsel, blir fysisk dårlig og uvel av å tenke på det 😒 men klarer å tenke at jeg må bare ta det som det kommer 😅 gleder meg til å bli ferdig med svangerskapet, samtidig som jeg prøver å nyte det!

Anonymkode: 99cdc...3c2

Huffdå... 😐 Kan jeg spørre hva du gruer deg til? Første del av fødsel så er ikke riene så vonde, men de tar seg opp. Skulle smertene bli for intense, eller du er veldig sliten, så gir de alt du trenger som smertelindring. Forstår at det er skummelt å ikke vite hva man går til, men du kommer nok til å klare seg helt fint 😊 

Før min første fødsel var jeg på babyverden og fkek alle damene til å fortelle uten sensur hvor ille en fødsel faktisk var. Svarene var faktisk beroligende, men det var godt for meg å vite hva det verste kunne være 😊

Skrevet

Elles har jeg fått omgangssyke, så nå er det helt greit at fødselen lar vente på seg 😜

AnonymBruker
Skrevet

To uker til termin her også,  gleder meg veldig til å bli ferdig 😊 Ellers har vi noen fra før, og det er raske fine fødsler så satser på det samme nå .

Anonymkode: ac041...52b

AnonymBruker
Skrevet

Beste innstillingen til noe man ikke aner hva er! Elsker positive mennesker!

Anonymkode: ab2d3...e86

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beste innstillingen til noe man ikke aner hva er! Elsker positive mennesker!

Anonymkode: ab2d3...e86

Noe man ikke aner hva er?

Anonymkode: 7fbe7...eb0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...