Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sitter her som et stort spørsmålstegn... Hadde en god kompis, kunne snakke sammen om alt. Han var en god støtte for meg. Så på han som en av mine beste venner. Men plutselig en dag fikk han seg dame, jeg var så glad på han sine vegner og fortalte han at jeg gledet meg til å møte dama hans. Han gledet seg også til å introdusere henne for meg og mannen min. Men så plutselig blokket han meg på alle sosiale medier uten forklaring. Det er nå gått flere måneder og jeg har ikke hørt noe fra han enda. Har innsett at jeg har mistet min gode kompis. Men jeg skjønner bare ikke hvorfor. Synes det er så leit. Og jeg tenker på dette ofte når jeg har alene tid. I starten ringte jeg han og kom bare til mobilsvar, skjønte at nummeret mitt også var blokkert. Har vært på døra hans men ingen var hjemme. Ga opp til slutt med å prøve kontakte han. Ser han aldri lenger noen steder heller. Mannen min er enig i at det er merkelig. Hva tenker dere om dette? Jeg har godtatt at jeg har mistet han, men må si jeg tenker på dette enda og at det er litt plagsomt. Men livet går sin gang.. 

Anonymkode: 569ad...df1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Desverre er det ofte sånn. Skjedde det samme med meg. Begge hadde kjæreste, men han snakket som om han måtte skjule meg for dama si, men han hadde jo ingen grunn til det! Så jeg mistet også kompisen min. Fikk ikke svar til slutt.

Jeg tenker enten så er hun kontrollerende og sjalu, eller så liker han deg, eller så er det noe annet. Dumt å ikke få ting avklart da 😕

men tror det er veldig vanlig

Anonymkode: 07530...931

AnonymBruker
Skrevet

Sjalu kjæreste. Hun føler seg truet av at han er så godt og dypt vennskap med en annen dame, og er redd for at han heller vil ha deg enn henne, og har satt ned foten og nekter ham å ha kontakt med deg. Det er faktisk ikke så uvanlig. Han burde sendt deg en melding og forklart greia, men han er tydeligvis en altfor stor tøffel til det. Nå vet du hvertfall at han tydeligvis ikke synes vennskapet deres er fullt så viktig, ettersom han velger å gjøre dama blid fremdor å beholde noen som gjorde ham selv blid. Så når det en gang i fremtiden blir slutt med dama og han kommer luskende tilbake til deg og vil ta opp vennskapet deres igjen, kjenner du hans prioriteringer.  

Anonymkode: bdac3...50b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har han blokkert mannen din også?

Hvis ikke, kunne mannen din snakket med ham og spurt hva som ligger bak, og hvorfor dere ikke kan være venner, alle fire? 

Jeg kan til nød forstå at dama til vennen din så på deg som en trussel om du var single, men når du er gift/samboer blir det mer uforståelig. Det er da vanlig å ha venner.

Anonymkode: ee501...dec

AnonymBruker
Skrevet

Tenker også at det er en sjalu kjæreste.

Jeg har også vært en av disse sjalu damene en gang, selv om situasjonen var litt annerledes. Oppdaget at han jeg var sammen med hadde sex-chattet med en annen dame. Jeg blokkerte eposten og telefonen hennes på hans PC/telefon. Huff, ikke noe jeg er stolt av i dag, men man blir preget av å være i et forhold med utroskap 😞

Anonymkode: c4b6f...3cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...