Hedilove Skrevet 4. juli 2020 #1 Skrevet 4. juli 2020 Hei. Jeg håper alle dere som har gått gjennom dårlig barndom kan ta grep og passe på dere, også mentalt, det er så viktig. siden jeg kan huske har alltid foreldrene mine tråkket ned på meg uten grunn, de slår meg, og forteller mine venner at de ikke skal henge med meg uten grunn. De gjør alt dette,men jeg bare lar det være,og jeg er fortsatt problemet? De tok meg til legen og spurte om han kunne sjekke hjernen min fordi de mente det var noe galt med være måten min, da jeg fikk nok av dem og ikke ville på skolen fordi jeg til slutt hadde sykt dårlig selvtillit. De spurte dette rett foran meg, mens de lo av meg. Tenk deg, en uskyldig 10 år gammel jente. Dette knuste hjertet mitt, de brydde seg tydeligvis ikke hvordan jeg hadde det eller følte. De kaller meg navn,og deretter forventer at jeg skal være ok med det. De likerikke når jeg er glad, og sparker meg av og til om jeg gjør bitte- litt av isteden for å lære meg hvorfor dette er feil. (Dette er blant annet når min mor kommer inn og ber meg lese en mld av noen på annen språk jeg lærte på skolen, og jeg ikke føler for det) fordi jeg har gjort det så mange ganger og ville helst at de skulle la meg være i fred om de skal være så ekle mot meg. Faren min prøvde å henge meg, og tok meg i halsen og opp mot veggen, mens moren min så på. Hun sa ingenting. Dette fordi jeg gikk med samme klær over tid fordi jeg var så deprimert pga dem. De tok meg også til kirken og ba noen be for meg, og sa jeg hadde en djevel inni meg som de skulle ut. Jeg ble så forvirra,gjorde jo ingenting galt. Og listen fortsetter. Når jeg ikke vil gjøre noe for dem tar de opp mine usikkerheter hele tiden,for å såre meg.Så er det egoistisk av meg nå som jeg er eldre å kutte helt kontakt med begge eller ikke?
Guidet Kvinne Skrevet 4. juli 2020 #2 Skrevet 4. juli 2020 Du er jo utsatt for alvorlig mishandling! Hvor gammel er du? 2
Hedilove Skrevet 4. juli 2020 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2020 1 minutt siden, Guidet Kvinne skrev: Du er jo utsatt for alvorlig mishandling! Hvor gammel er du? 15 år nå
Kenelz Skrevet 4. juli 2020 #5 Skrevet 4. juli 2020 Vet om en som sliter med det samme, eller - alt foregår bare i hodet til personen og h*n klarer ikke å skille virkeligheten fra "fantasi". Ikke at jeg tror at du sliter med det samme. UANSETT: er du over 18 så hadde jeg kuttet helt kontakt. Om du er under 18 hadde jeg kontaktet bv. Egoistisk er det ikke. Uansett om det har skjedd eller ikke.
Guidet Kvinne Skrevet 4. juli 2020 #6 Skrevet 4. juli 2020 Akkurat nå, Hedilove skrev: 15 år nå Kontakt helsesøster/helsestasjon for ungdom. 2
Kenelz Skrevet 4. juli 2020 #7 Skrevet 4. juli 2020 8 minutter siden, Hedilove said: 15 år nå Snakk med læreren eller noen du stoler på med dette her. Du kan ikke kutte kontakt med foreldrene dine om du fortsatt bor hjemme hos dem og er "avhengig" av økonomien deres. Du blir nødt til å snakke med barnevern som vil ta deg ut av dette hjemmet, og da får du endelig fred. 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. juli 2020 #8 Skrevet 4. juli 2020 10 minutter siden, Hedilove skrev: 15 år nå Da ringer du barnevernet, trodde du var myndig. Lykke til
Hedilove Skrevet 4. juli 2020 Forfatter #9 Skrevet 4. juli 2020 Akkurat nå, Kenelz skrev: Snakk med læreren eller noen du stoler på med dette her. Du kan ikke kutte kontakt med foreldrene dine om du fortsatt bor hjemme hos dem og er "avhengig" av økonomien deres. Du blir nødt til å snakke med barnevern som vil ta deg ut av dette hjemmet, og da får du endelig fred. Tok kontakt med barnevernet via skolen, de trodde mer på mine foreldre enn meg, fordi mine foreldre løy til dem. Og nå er de ikke hos oss lenger.
Kenelz Skrevet 4. juli 2020 #10 Skrevet 4. juli 2020 7 minutter siden, Hedilove said: Tok kontakt med barnevernet via skolen, de trodde mer på mine foreldre enn meg, fordi mine foreldre løy til dem. Og nå er de ikke hos oss lenger. Rart at BV trodde mer på foreldrene dine enn deg. Hvordan klarte foreldrene dine å lyge seg ut fra mishandling? (Om ikke alt foregår i hodet ditt, men det vet ikke vi så klart ikke). Hadde isåfall samlet bevis for mishandling. Tatt bilder av skader, tatt opptak av samtaler/krangling og snakket med de på skolen igjen. 1
Hedilove Skrevet 4. juli 2020 Forfatter #11 Skrevet 4. juli 2020 3 minutter siden, Kenelz skrev: Rart at BV trodde mer på foreldrene dine enn deg. Hvordan klarte foreldrene dine å lyge seg ut fra mishandling? (Om ikke alt foregår i hodet ditt, men det vet ikke vi så klart ikke). Hadde isåfall samlet bevis for mishandling. Tatt bilder av skader, tatt opptak av samtaler/krangling og snakket med de på skolen igjen. Det virker som de trodde på dem pga, de sluttet å prøvde, også spør de ting dem og ikke meg. Nei, alt foregår ikke i hodet mitt, dette har skjedd. Bare idag kalte moren min meg ting, som jeg har slit med lenge å akseptere, for å såre meg. Hun slod meg også i hodet idag morgen fordi jeg sov i sofaen isteden for rommet mitt, fordi jeg bare orket ikke å ha den dårlige energien rundt meg. Har en søster som har sett alt dette, men hun turte ikke å fortelle bv fordi mine foreldre truet henne med at bv ville ta henne med til ett kaldt land uten mennesker, bare ett rom med kjerring uten mat eller drikke. De sa dette til meg også. Men nå som det har gått ca 3 år siden siden bv ble involvert og vi skjønner litt mer vet hun at dette ikke stemmer, og vil fortelle dem. Søstera mi tok video bevis som mine foreldre slettet.
Citha Skrevet 4. juli 2020 #12 Skrevet 4. juli 2020 Har du skrevet her inne før, under et annet nick? 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #13 Skrevet 5. juli 2020 14 timer siden, Hedilove skrev: 15 år nå Da kontakter du barnevernet! Anonymkode: 4a565...597
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #14 Skrevet 5. juli 2020 14 timer siden, Hedilove skrev: Tok kontakt med barnevernet via skolen, de trodde mer på mine foreldre enn meg, fordi mine foreldre løy til dem. Og nå er de ikke hos oss lenger. Ta direkte kontakt med de. Om du har mobil, film og ta opptak når foreldrene dine er i nærheten. Anonymkode: 4a565...597
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå