Gå til innhold

Kostnad tatovering

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor mye kostet din/dine tatoveringer og hvor store er de(n)?

Anonymkode: ed6b3...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den minste kostet 2500kr. Blackwork på håndleddet, rundt 5 x 5 cm stor. Noe detaljer, men ingen skyggelegging. Den største kostet 4500 kr - fargetatovering med mye detaljer, satt sammen av flere "deler" og dekker hele innsiden av underarmen med noe luft mellom delene. Den siste jeg tok er en ekstremt detaljert fargetatovering på ca. 12 x 12 cm som kostet 3500 kr. Den ble tatt av en lærling og ble derfor en del billigere enn om andre på studioet skulle tatt den. Med prisene til veilederen hennes (hun tok den største tatoveringen min) ville den kommet på rundt 6000 kr. Den er ikke kjempestor, men det var mye jobb med detaljene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den minste: 1000 kr  5x5 cm

Største: 3000 kr 30x30

Anonymkode: 9d845...c65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den største jeg snart skal ta kommer til å koste over 8000,-😅 Ellers har jeg betalt mellom 500,- og 4000,- for de andre, 7 stk totalt (snart 8).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brystkassa endte vel på 25.000+.

Håper hele ryggen blir billigere siden det skal være black & grey kontra farger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har tre relativt småe. En kostet 100 kroner, tatt i et asiatisk land(ikke så smart, I know), den andre 300 (tatt i samme land, hos en annen tatovør) og den største var rundt 1000 kroner tatt i USA.

Anonymkode: aa1e2...4cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har to, ene dekker oversiden av underarma og kosta 5000, den er ganske enkel i designet. Den andre dekker overarma og kosta 9000. Begge er tatt i Norge.

Anonymkode: 99518...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har en fra skulderen og ned til albuen som dekker det som syns av overarmen. Kostet 10 000.

Anonymkode: 2f2ba...b34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har en fra skulderen og ned til albuen som dekker det som syns av overarmen. Kostet 10 000.

Også har jeg en på håndleddet ca 5*5cm, kostet 400kr i Bulgaria.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Jeg har seks stk. så langt. Alle har farger, men den fjerde har bare litt farge. 

Nr. 1: 3500

Nr. 2: 8500

Nr. 3: 5000

Nr. 4: 6000

Nr. 5: 2000 (fikk rabatt :D)

Nr. 6: 1500, men mangler farger. Så blir vel kanskje 3000-3500 når den er blitt fargelagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...