Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ett barn som jeg fikk da jeg var 27. Føler meg gammel nå som jeg ønsker nr 2. Hvor lang tid brukte dere på rundt 35 på å bli gravide? Jenta vår ble jeg gravid med på første forsøk som 26-åring. Tenker at det sikkert tar litt lenger tid nå pga alder 

Anonymkode: 22812...c91

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ble gravid på første forsøk da jeg var 28 og 30. Tok vel 6-7 mnd å bli gravid da jeg var 35. Men i ettertid lurer jeg på om det tok «lang» tid pga syklusen ikke var i rute etter at jeg tok ut hormonspiralen. Uansett, godt innafor normalen også da jeg var 35. 

Anonymkode: 86a7f...3e2

AnonymBruker
Skrevet

Første gang (29 år), 6 mnd. Nr 2 og 3 første forsøk, da hhv 35 og 37.

Anonymkode: 57658...9c0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

36 år, gravid ved første eggløsning/prøveperiode etter avsluttet hormonprevensjon. Relativt kjapt gravid ved tidligere svangerskap også, men hadde forventet noe lengre prøving pga alder.

Anonymkode: 113a1...80a

Skrevet

Venninnen min på 38, gravid ved første forsøk. Så mistet hun, og ble gravid på første forsøk igjen ❤️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg var 37 ble jeg gravid på første forsøk. Mistet to dager etter positiv test men ble gravid igjen i første pp etter det og det ble det barn av. 
Har 5 barn og har blitt gravid på første eller andre pp med alle. 

Anonymkode: 2e474...1aa

Skrevet

35 år, gravid på 4 forsøk. 

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd i over ett år. Er 36 år nå. Fikk første og eneste barn da jeg var 29. Begynner å miste motet. I tillegg ser jeg at det er så mange som mener at jeg er for gammel til å få barn igjen. Vil egentlig gi litt f i hva folk sier, men merker at det sårer

Anonymkode: 303d0...18a

AnonymBruker
Skrevet

Nummer en og to: første forsøk. Nummer tre: over tre år. Er 35 nå.

Anonymkode: 557b1...401

AnonymBruker
Skrevet

34år da, men svarer likevel. Gravid på første forsøk 😃

Anonymkode: 35fe1...533

AnonymBruker
Skrevet

34: Gravid i PP7, endte med en MA i uke 7.

Gravid på nytt nå på andre forsøk.

Anonymkode: 5d01b...549

AnonymBruker
Skrevet

23 og 26 med de to første, pp4 og pp2.

Gravid 1pp da jeg var 36, mistet.

Så gravid i pp7, mistet.

Så gravid igjen i pp12, 5 mnd på vei nå:) 37 år blitt i mellomtiden!

Anonymkode: c3fdb...ee9

AnonymBruker
Skrevet

Litt over 1 år, men vi var litt ambivalente og dårlige prøvere. Tror vi bommet på flere eggløsninger, men når jeg begynte å gi litt f... skjedde det fort! 

Anonymkode: 7b6d7...155

AnonymBruker
Skrevet

36 og ble gravid 3 uker etter uttak av hormonspiral. 37 nå og i uke 30😄

Anonymkode: dfab8...4ec

Skrevet

Var 36. Prøvde i 2 år.

Til deg over- ikke gi opp 😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble gravid ved et uhell da jeg var 37 år, var sammen med en mann og vi hadde sex et par ganger i måneden. 

Anonymkode: e2b7c...ed1

AnonymBruker
Skrevet

Var prøver i 3 år fra 34-36 før det gikk. Men med sistemann da jeg var 37 gikk det på 2 PP og mens jeg fremdeles fullammet.

Anonymkode: 3c05a...55a

AnonymBruker
Skrevet

Tok 4 mnd (26 år)

Satt på første forsøk (34 år)

Anonymkode: 5f99e...0ec

AnonymBruker
Skrevet

Nær venninnegjeng på 6, der alle er førstegangs etter 35. Klaffet for alle på 1-3 forsøk. Med ett unntak, men der viste det seg at mannen var steril. 

Synes forøvrig ikke det er gammelt - heller normalen i omgangskrets, barnehage, med mer. 

Anonymkode: 2ec5b...c8c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to kusiner på henholdsvis 34 og 36 år. De har begge prøvd lenge og har hatt flere runder med ivf uten positivt resultat. Den ene har et barn fra før av med samme mann.

Anonymkode: 3aec0...23c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...