Gå til innhold

Massere prostata.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Har fått meg kjæreste som fortalte at han liker en finger i rumpa på gpungtet. Jeg har aldri prøvd dette, trenger alt av tips og råd. Kan jeg bruke en kondom på fingeren, eller er det turn-off? Hvilken finger skal jeg bruke? Er det bare å stappe den inn, eller må jeg massere rumpehullet først? Og hvordan i alle dager finner jeg prostata? Er det vanskelig? 

Anonymkode: 7372b...470

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spør ham om veiledning. 

Ja du kan bruke kondom, eller latex engangs hansker. Jeg bruker langfing og pekefinger. Kan være smart å være forsiktig inn, husk å bruke glidemiddel. 

Det kan være vanskelig de første gangene, men be han fortelle deg om du treffer eller hvordan du eventuelt må justere. 

Anonymkode: a7df4...759

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruk heller hansker enn kondom!

Anonymkode: c1cdc...cdb

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp en boks engangshansker. Du får de også i sort farge (Claes Ohlson?)

Håndkle under, mest pga glidemiddel. Start med å smøre til det er null friksjon i området rundt hullet (fint å kombinere det litt annet flørting). Da får du også erfaring med smøremiddelet. Masser og sirkle åpningen til du "slipper inn". Det tar gjerne en 10-20 sekunders tid. De fleste sin lukkemuskel vil først sperre og så slappe av. Få en eller en to fingre helt inn før du begynner å lete etter punkt. G-punktet hans er på fremsiden der inne. Så hvis han ligger på rygg, så skal fingrene krumme oppover. Det er en litt ruere flate som du finner sånn rundt midtveis på veien ut. Kommuniser med han.

Anonymkode: fa75c...b36

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjøp en boks engangshansker. Du får de også i sort farge (Claes Ohlson?)

Håndkle under, mest pga glidemiddel. Start med å smøre til det er null friksjon i området rundt hullet (fint å kombinere det litt annet flørting). Da får du også erfaring med smøremiddelet. Masser og sirkle åpningen til du "slipper inn". Det tar gjerne en 10-20 sekunders tid. De fleste sin lukkemuskel vil først sperre og så slappe av. Få en eller en to fingre helt inn før du begynner å lete etter punkt. G-punktet hans er på fremsiden der inne. Så hvis han ligger på rygg, så skal fingrene krumme oppover. Det er en litt ruere flate som du finner sånn rundt midtveis på veien ut. Kommuniser med han.

Anonymkode: fa75c...b36

Man skal smøre og flørte samtidig? Hvorfor det? 

Anonymkode: a9554...e79

Gjest Alterego666
Skrevet (endret)

Hvorfor spør du ikke partner hvordan han liker at du gjør det?

Endret av Alterego666
Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Hei. Har fått meg kjæreste som fortalte at han liker en finger i rumpa på gpungtet. Jeg har aldri prøvd dette, trenger alt av tips og råd. Kan jeg bruke en kondom på fingeren, eller er det turn-off? Hvilken finger skal jeg bruke? Er det bare å stappe den inn, eller må jeg massere rumpehullet først? Og hvordan i alle dager finner jeg prostata? Er det vanskelig? 

Anonymkode: 7372b...470

For å ta det siste, hvordan finne prostata, så er den på innsiden av rumpehullet men fremover mot pungen. Den er ikke lenger inne enn at du skal kunne nå den med pekefingeren. Den har form/størrelse/konsistens som øyet.. Om du kjenner klumper og ujevnheter på prostata så *kan* det være tegn på prostatakreft og da må typen din til legen..

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, blaffen said:

For å ta det siste, hvordan finne prostata, så er den på innsiden av rumpehullet men fremover mot pungen. Den er ikke lenger inne enn at du skal kunne nå den med pekefingeren. Den har form/størrelse/konsistens som øyet.. Om du kjenner klumper og ujevnheter på prostata så *kan* det være tegn på prostatakreft og da må typen din til legen..

Jeg er ikke TS, men våger meg til å spørre deg likevel siden du virker til å ha god peiling! Jeg og kjæresten skulle teste dette ut og jeg brukte mye glid og fikk inn langfingeren, men jeg kjente absolutt ingenting av annerledes konsistens. Og jeg har lange fingre.. Har gjort dette på én mann tidligere og der fant jeg den helt klart og tydelig, den var nesten som en slags klump. På denne karen finner jeg virkelig ingenting selv om vi forsøkte en gang til dagen etter. Hva kan det komme av at jeg rett og slett ikke klarer å finne noe som føles ulikt som resten av innsiden der inne..?

Anonymkode: 5dd9a...ef3

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke TS, men våger meg til å spørre deg likevel siden du virker til å ha god peiling! Jeg og kjæresten skulle teste dette ut og jeg brukte mye glid og fikk inn langfingeren, men jeg kjente absolutt ingenting av annerledes konsistens. Og jeg har lange fingre.. Har gjort dette på én mann tidligere og der fant jeg den helt klart og tydelig, den var nesten som en slags klump. På denne karen finner jeg virkelig ingenting selv om vi forsøkte en gang til dagen etter. Hva kan det komme av at jeg rett og slett ikke klarer å finne noe som føles ulikt som resten av innsiden der inne..?

Kan det være en ombygd transe?

Anonymkode: cca9d...883

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan det være en ombygd transe?

Anonymkode: cca9d...883

Hæ? Nei absolutt ikke, har kjent ham hele livet.

AnonymBruker
Skrevet

Er det meningen å alltid føle prostata? Eller må mannen være skikkelig kåt for eksempel? Han var nok litt nervøs og utilpass

Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Ingen ekspert, har bare lest på nett hvor den er og hvordan den kjennes. Så har jeg prøvd på meg selv og konstatert at jeg er omtrent som beskrevet. :)

For meg er dette et relativt ferskt påfunn. Jeg stiller meg på huk i dusjen, tar en klatt balsam på fingeren og stikker den inn til jeg kjenner prostata. Jeg gjør det av og til og prøver å kjenne etter uregelmessigheter men jeg er ikke helt sikker på hvordan det ville kjennes. Så langt kjennes den glatt og fin.

Jeg har ikke gjort noe seksuelt ut av det ennå men om jeg har huset for meg selv et par dager og kommer på det vil jeg nok prøve om det gir onaneringen en ekstra dimensjon. Dama skal nok få lov til å prøve å stimulere den under oralsex, om temaet noensinne kommer på bane. ;)

At du ikke finner den har jeg ikke noe godt svar på, kanskje han er skapt annerledes innvendig enn han andre du har prøvd på. Eller kanskje stilling har noe å si, jeg har kun prøvd det mens jeg sitter på huk og det kan hende prostata vil plassere seg annerledes om jeg legger meg på rygg. Jeg har forresten ikke så mye å gå på på fingerlengde, det er ikke mer enn 1cm av fingeren som fortsatt er på utsiden.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker hverken kondom eller hansker (passer på å ikke ha lange negler, da), men vasker hendene godt etterpå. 

Både jeg og mannen er ganske nye på dette, men har lært et par ting. Det viktigste har vært å ta det rolig og i mannens tempo. Det er viktig at han er HELT avslappet, da er det nesten så det åpner seg av seg selv der nede. Klarer han ikke å slappe helt av er det bedre å bare holde seg på utsiden, så får han heller venne seg til det sakte. 

Jeg fant heller ikke mannens prostata først, til tross for at jeg har laaange fingre. Men mannen er over 190 høy, kanskje det har noe med saken å gjøre? Det viste seg jo at den er der, men den sitter ganske langt inn. Jeg syns den var lett å finne når jeg først fant den, men jeg rakk så vidt bort til den med langfingeren da jeg først prøvde. For meg endte det med at jeg faktisk må ha inn TRE fingre for å nå langt nok inn til å kunne klare å massere prostata, og for mannen min at han må slappe veldig av. Vi har nylig (til min store overraskelse, må jeg medgi :ler:avansert til en lang, litt tynn vibrator. 

Så ta det rolig og prøv litt lengre inn! Lykke til! :) 

Anonymkode: 494d3...f8a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...