Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skal snart til Syden og da vil jeg bade og kose meg. Har en slank overkropp, men nedre del er ikke noe jeg vil gå og sprade med uten å dekke til. Noen som har forslag til shorts som er bra å bade i? Gjerne noe en kan få tak i på nettet.

Forslag mottas med takk...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Hva med en bikini med et lite badeskjørt til? Det så jeg senest hos Cubus. Eventuelt en hotpants-bukse, som dekker mer enn en bikinitruse.

Skrevet

Jeg synes det er pent med bikinitruser som er litt høye i livet om man er litt stor. Kjenner også noen som bader i kort sykkelbukse.

Gjest Chica
Skrevet

Triumpf har en kort surfeshorts som matcher bikinikolleksjonen deres. Shorten er ikke så lang, men den dekker mye mer enn en liten bikinibukse iallfall!

Skrevet

har sett at det har kommet badeshortser og strand-skjørt i år, det er sikkert noen som går fint å bade i.

ellers er det mye fine bikinier med hotpants istedenfor vanlig bikinibukse, personlig liker jeg di veldig godt.

ellers synes jeg det kan være fint med former og små bikinier også, så lenge de er passe i str. og ikke klemmer for mye her og der.

har selv mitt rundt hofte og rumpe, og har i år vært vågal nok til å kjøpe vanlig, liten bikinitruse, men har kjøpt sånn med snøring i sidene, for da kan jeg faktisk regulere den slik at den sitter pent på meg uten å stramme seg inne "flesket" på en måte. :)

Gjest Chachapuma iil
Skrevet

For det første er det ikke størrelsen, men proporsjonene som bestemmer hva slags bikini man kler. Har man en flat rumpe er det penere med en høyere skjæring for illudere rompeballer. Har man stor sprettrumpe kan hotpants være penere for å dempe litt.

Hotpants og hotpants-lignende er såvidt jeg har sett ganske greit å få tak i iår, på alle kjedene og da sikkert også på f.eks. hennes og mauritz sin nettbutikk.

Omslagsskjørt i bikinistoff finnes til mange kolleksjoner også (kjøpte mitt på Lindex), syntes det var ganske greit jeg, så kunne jeg slenge det rundt meg hvis jeg skulle opp fra stranda og kjøpe is eller "sprade rundt". men ha liten nok bikini til at jeg fikk sol på rompa :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...