AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #1 Skrevet 4. juli 2020 Jeg har en eks som har fortalt at hen som barn ble utsatt for gjentatt vold av ett familiemedlem. Da vi fikk barn var det rimelig opplagt for alle at dette familiemedlemmet ikke skulle passe vårt barn. Eksen min var den som var mest tydelig på akkurat det. Så gikk det noen år, og vi ble skilt. Nå får jeg vite at eksen lar dette familiemedlemmet være alene med barnet vårt. Flere ganger. Selv om jeg påpeker at jeg mener hen ikke bør gjøre det. Historien om vold fra eksens barndom er nå helt endret, og er langt fra så alvorlig som den opprinnelig var. Er det jeg får høre når jeg spør hva greia er. i tillegg har jeg skjønt at eksen nærmest ble ustøtt fordi hen snakket om det som hadde skjedd. Men at hen nå er inne i varmen igjen. I tillegg får hen låne en leilighet gratis av familiemedlemmet som var beskyldt for vold. Jeg vet ikke hva jeg skal tro... eller dvs jeg tror mest på den første historien. Synes det er veldig merkelig at fortellingen kan endre seg så mye, og aller viktigst; jeg vil ikke ha en voldelig person som barnepasser! Anonymkode: 863b8...b9d
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #2 Skrevet 4. juli 2020 Kinkig..regner med at familiemedlemmet er en forelder? Hvor gammelt er barnet? Anonymkode: 3d3ed...cf4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #4 Skrevet 4. juli 2020 Da ville jeg snakket med barnet om at ikke alle voksne er snille alltid, og at han må fortelle hvis noen er skumle eller slemme med han. Voldelige foreldre blir ikke nødvendigvis voldelige besteforeldre. Uten at jeg selvsagt ville jublet over slike barnepassere.. Anonymkode: 3d3ed...cf4 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #5 Skrevet 4. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kinkig..regner med at familiemedlemmet er en forelder? Hvor gammelt er barnet? Anonymkode: 3d3ed...cf4 Barneskolealder. Ja, en forelder. Anonymkode: 863b8...b9d
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #6 Skrevet 4. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da ville jeg snakket med barnet om at ikke alle voksne er snille alltid, og at han må fortelle hvis noen er skumle eller slemme med han. Voldelige foreldre blir ikke nødvendigvis voldelige besteforeldre. Uten at jeg selvsagt ville jublet over slike barnepassere.. Anonymkode: 3d3ed...cf4 Det har nok ikke skjedd noe ennå. Har hatt de samtalene der. Men dette familiemedlemmet er en person med innflytelse og som er god på å få innpass. Jeg kan godt se for meg at hvis noe skulle skje, så vil det bli forsøk på å bestikke seg unna e.l Anonymkode: 863b8...b9d
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #7 Skrevet 5. juli 2020 Fortjener ikke en ny sjanse. Ikke verdt risken. Du gambler med ungen. Anonymkode: ecf99...488
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå