AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #1 Skrevet 4. juli 2020 Så i dag er det USA sin nasjonaldag, så hvordan har du feiret verdens viktigste land ? Anonymkode: bf1af...46f
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2020 #2 Skrevet 4. juli 2020 Jeg tenkte "LOL" høyt inni meg. Så tok jeg meg en snus. Anonymkode: 4f9c7...710 5
Candiru Skrevet 5. juli 2020 #3 Skrevet 5. juli 2020 Jeg stod tidlig opp og bleket håret og tennene, tok på meg en rosa topp i syntetisk materiale med gullpaljetter i sommerfuglmønster og en litt for stor jeansbukse. (USA sitt svar på bunad). Deretter kjørte jeg Trump-maraton på storskjerm mens jeg spiste kentucky fried chicken og drakk cola rett fra en treliters dunk. På kvelden drakk jeg masse budweiser og gråt mens jeg så på Coronanyheter. Avsluttet med en video av Mariah Carey som vokaljukker ihjel nasjonalsangen mens jeg ba til Gud om at folk slutter å ta abort og at norge går over til privatisering av helsetjenester. 9
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #4 Skrevet 5. juli 2020 Jeg sto opp i morges, så på datoen på mobilen og tenkte, «Åja, i dag er det jo USAs nasjonaldag». Så fortsatte jeg dagen som vanlig. Anonymkode: e0921...40c 2
Frida Skrevet 5. juli 2020 #6 Skrevet 5. juli 2020 Det var salutt fra festningen her i byen, men det var til ære for dronningen vår! Mulig amerikanerne her i byen tok det som salutt for USA? 😄
Batteri Skrevet 5. juli 2020 #7 Skrevet 5. juli 2020 Spør du også amerikanere om hvordan de feirer Norge på 17.mai? Jeg ser ingen grunn til å feire USA på noe som helst vis, bortsett fra i november når det oransje trollet må ta sin hentesveis og gå. DA skal jeg feire da. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #8 Skrevet 5. juli 2020 33 minutter siden, Batteri skrev: Spør du også amerikanere om hvordan de feirer Norge på 17.mai? Jeg ser ingen grunn til å feire USA på noe som helst vis, bortsett fra i november når det oransje trollet må ta sin hentesveis og gå. DA skal jeg feire da. Ikke det samme USA er verdens viktigste land, Norge er et ubetydelig møkka land. Anonymkode: bf1af...46f
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #9 Skrevet 5. juli 2020 Hadde ikke tenkt over det før jeg så spørsmålet... Det var sikkert derfor jeg spiste is i dag 🤔 Anonymkode: 54cdc...765
Honey Dew Skrevet 5. juli 2020 #10 Skrevet 5. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke det samme USA er verdens viktigste land, Norge er et ubetydelig møkka land. Anonymkode: bf1af...46f Usa eier ikke verden og styrer heller ikke hele verden. De har mer enn nok med å få skikk på sitt eget land. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #11 Skrevet 6. juli 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke det samme USA er verdens viktigste land, Norge er et ubetydelig møkka land. Anonymkode: bf1af...46f Ja, si det til de titalls millioner av amerikanere som ikke har jobb (evt. en jobb de ikke kan leve av), som ikke har helseforsikring, ikke råd til å sende barna på college osv. USA er flott for de med utdannelse, ok sosial bakgrunn og som er født inn i familier med visse ressurser, men for ganske mange mennesker er det ikke det lenger. For all del, folk får gjerne feire 4. juli, det er jo uansett en historisk dag og fint for mange av mine amerikanske venner, men mulighetene der er ikke engang hva de var for ganske mange. Anonymkode: 40f42...dff
Adrenalina61 Skrevet 6. juli 2020 #12 Skrevet 6. juli 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke det samme USA er verdens viktigste land, Norge er et ubetydelig møkka land. Anonymkode: bf1af...46f Nei. USA er ett møkkaland. Jeg gidder ikke forklare hvorfor. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #13 Skrevet 6. juli 2020 30 minutter siden, Adrenalina61 skrev: Nei. USA er ett møkkaland. Jeg gidder ikke forklare hvorfor. Uten USA ville verden snakket tysk og russisk i dag, vis litt takknemlighet over landet som har reddet verden gang på gang. Anonymkode: bf1af...46f
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #14 Skrevet 6. juli 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke det samme USA er verdens viktigste land, Norge er et ubetydelig møkka land. Anonymkode: bf1af...46f USA er ikke verdens viktigste land nei. De skaper mye elendighet for seg selv og andre. Du er nok litt vel farget av media desverre. Anonymkode: 98efc...f28
Honey Dew Skrevet 6. juli 2020 #15 Skrevet 6. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: USA er ikke verdens viktigste land nei. De skaper mye elendighet for seg selv og andre. Du er nok litt vel farget av media desverre. Anonymkode: 98efc...f28 Det er vel heller Kina som er i ferd med å bli verdens viktigste land. Spesielt når det gjelder handel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå