Brudulja Skrevet 6. juli 2005 #1 Skrevet 6. juli 2005 Jeg har akkurat fått beskjed om at jeg etter lap`en som jeg venter på nå, kun skal ha en pergotimekur før søknad om ivf blir sendt. Noen som vet hvor lang tid man må påberegne fra søknad blir sendt til man er i gang? Det varierer vel sikkert litt fra sykehus til sykehus men...
Cinzia Skrevet 6. juli 2005 #2 Skrevet 6. juli 2005 Hei. Ved St. Olavs i trondheim er det ingen ventetid (stortsett) etter at du er ferdig utredet (inkl. kromosomprøvene som tar ca. 5-8 uker å få svar på). Da vi skulle velge sykehus sjekket vi med Porsgrunn (tror det heter Fertilitetsklinikken sør) også, og de hadde da ca. 5 mnd. ventetid mens Rikshospitalet hadde ca. 9 mnd., men dette kan jo ha endret seg siden da. Tror vi sjekket dette før jul en gang. Du kan jo bare ta en ringerunde og høre. Lykke til!
Brudulja Skrevet 6. juli 2005 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2005 Hei. Ved St. Olavs i trondheim er det ingen ventetid (stortsett) etter at du er ferdig utredet (inkl. kromosomprøvene som tar ca. 5-8 uker å få svar på). Da vi skulle velge sykehus sjekket vi med Porsgrunn (tror det heter Fertilitetsklinikken sør) også' date=' og de hadde da ca. 5 mnd. ventetid mens Rikshospitalet hadde ca. 9 mnd., men dette kan jo ha endret seg siden da. Tror vi sjekket dette før jul en gang. Du kan jo bare ta en ringerunde og høre. Lykke til![/quote'] Takk for svar Cinzia Disse kromosomprøvene, er det noe man tar etter at søknaden er godkjent eller er det gynekologen her som tar dem (etter at søknaden er sendt)? Og når man snakker ventetid, er det fra søknad blir sendt til man er igang? Er litt ny på dette :oops: Da blir det nok St Olavs! 50 mil å dra - men har studert i Trondheim og har 2 av mine beste venninner boende der (slippe å ta inn på hotel, godt selskap osv )
Gjest Gjest nå Skrevet 6. juli 2005 #5 Skrevet 6. juli 2005 Porsgrunn hadde da ca. 5 mnd. ventetid mens Rikshospitalet hadde ca. 9 mnd.' date=' men dette kan jo ha endret seg siden da. Tror vi sjekket dette før jul en gang.[/quote'] Gjorde ringerunden forrige uke og da oppga de det samme som du sier her - så de stemmer fortsatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå