Gå til innhold

Peels so good - ame pure. Bare tull eller faktisk bra?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser denne peelingen poppe opp på facebook stadig vekk.. Bare ros, skryt og positive tilbakemeldinger overalt. Noen som kjenner til merket? Eller har testet? Blir skeptisk, men samtidig fristet til å prøve.. Virker for godt til å være sant.

Anonymkode: 0e7cd...da2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser denne peelingen poppe opp på facebook stadig vekk.. Bare ros, skryt og positive tilbakemeldinger overalt. Noen som kjenner til merket? Eller har testet? Blir skeptisk, men samtidig fristet til å prøve.. Virker for godt til å være sant.

Tja....den inneholder AHA og BHA-syrer som har en eksfolierende effekt, og litt C-vitamin. Man får også en viss "skrubbeeffekt" av polymerene i produktet som "klumper" seg i kontakt med huden - disse er altså ikke de døde hudcellene som flaker av. Du kan antakelig få minst like god effekt av andre tonere, serumer og masker som inneholder AHA og BHA.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble skuffet når jeg prøvde den. Jeg hadde forventet meg noe storslagent etter alle de positive tilbakemeldingene. 

Den er helt ok. Verken mer eller mindre. 

Jeg skrev en mindre bra tilbakemelding på facebook men den ble raskt slettet. 

Anonymkode: 91b49...1fe

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De sletter de negative kommentarene. De sletta mine. Prøv den på andre flater enn ansiktet. Som vasken da preller det av "hud" der å 😅

Anonymkode: 230d5...b9e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den funker helt greit, men ikke så bra som man skulle tro ut ifra Facebook. Selv bruker jeg dem på bena, mest for å få brukt opp skiten. Har ikke lyst til å bruke den i ansiktet noe mer, da jeg ikke stoler på produktet.

Anonymkode: e86bc...839

Skrevet

Kjøp heller noe fra The Ordinary. Syns De har mye bra. Men vær forsiktig med syrene, særlig på sommertid. Jeg har fått en helt annen hud etter at jeg startet opp med det merket. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Roci skrev:

Tja....den inneholder AHA og BHA-syrer som har en eksfolierende effekt, og litt C-vitamin. Man får også en viss "skrubbeeffekt" av polymerene i produktet som "klumper" seg i kontakt med huden - disse er altså ikke de døde hudcellene som flaker av. Du kan antakelig få minst like god effekt av andre tonere, serumer og masker som inneholder AHA og BHA.

Takk for god info 😊

AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble skuffet når jeg prøvde den. Jeg hadde forventet meg noe storslagent etter alle de positive tilbakemeldingene. 

Den er helt ok. Verken mer eller mindre. 

Jeg skrev en mindre bra tilbakemelding på facebook men den ble raskt slettet. 

Anonymkode: 91b49...1fe

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De sletter de negative kommentarene. De sletta mine. Prøv den på andre flater enn ansiktet. Som vasken da preller det av "hud" der å 😅

Det var det jeg lurte på om de gjør!! Virker for dumt at det ikke er en eneste negativ kommentar! Tenkte meg det😤 Så dårlig! Takk for svar

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, Hmmmmmm skrev:

Kjøp heller noe fra The Ordinary. Syns De har mye bra. Men vær forsiktig med syrene, særlig på sommertid. Jeg har fått en helt annen hud etter at jeg startet opp med det merket. 

Ja, det merker er veldig mange fornøyd med😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

😂

Anonymkode: 4470a...102

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...