summer25 Skrevet 6. juli 2005 #1 Del Skrevet 6. juli 2005 Går det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 6. juli 2005 #2 Del Skrevet 6. juli 2005 Ja, utseende messig taper den seg litt, men smaken blir like god (iallefall på den jeg lager) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 6. juli 2005 #3 Del Skrevet 6. juli 2005 Men husk at geelen smelter når den fryses, så det bør ikke være FOR tykt gelelag, da blir bunnen bløt og vassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 6. juli 2005 #4 Del Skrevet 6. juli 2005 Har prøvd, og den så ikke like fin ut etterpå. Bunnen ble litt mer vassen, men smaken var like fin. Hadde nok blitt bedre uten gelelokk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 6. juli 2005 #5 Del Skrevet 6. juli 2005 Har prøvd, og den så ikke like fin ut etterpå. Bunnen ble litt mer vassen, men smaken var like fin. Hadde nok blitt bedre uten gelelokk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 6. juli 2005 #6 Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg har fryst ostekake med gelelokk og den var helt fin da jeg tok den opp igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 6. juli 2005 #7 Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå