Gå til innhold

Vorspiel? Jeg liker best å drikke meg opp ALENE

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som meg? 

Anonymkode: 09f67...ef3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, alkohol er for tapere.

Anonymkode: 27eec...954

• Liker 1
Gjest bienvilleparish
Skrevet

Drikker alltid når jeg steller meg, så når jeg kommer på vorset er jeg allerede nokså svimmel 🥴

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere som meg? 

Anonymkode: 09f67...ef3

Hva mener du med at du liker å drikke de opp alene?

Mener du at du vil ordne deg og style deg opp og det tar noen timer og du må være alene i leiligheten din mens det pågår, for så å treffe de andre ute, eller sitter du alene i stuen og drikker alene bare?

AnonymBruker
Skrevet

Haha, jeg tar også ofte noe i glasset når jeg steller meg. Hvis det er noe spesielt som jeg er litt nervøs for, kan jeg ta et ekstra glass før jeg drar, slik at jeg føler meg vel og veststemt før jeg ankommer vorspielet. Men jeg er LIVredd for å bli dårlig og fyllesyk, så jeg liker å drikke mye tidlig på kvelden, og heller roe ned senere på kvelden. :)

Anonymkode: b82fd...7bc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, har ingen problemer med å omgås andre uten å være brisen. Vorser som regel med venninner, men hadde aldri falt meg inn å drikke meg opp for å dra på vors med mange ukjente

Anonymkode: a960e...033

Skrevet

Jeg må starte med noen rusbrus for meg selv, før jeg drar videre til det "ordentlig vorset". De 2 timene jeg drikker mens jeg steller meg, synger og ringer rundt, er nesten det koseligste med hele kvelden 😅

• Liker 4
Skrevet

Når jeg festet kunne jeg gjerne ta noen øl eller whisky alene, eller bare med én god kompis, og synes det er noe som gjør kvelden.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en venninne som deg, hun kom alltid 4-6 timer etter alle andre av samme grunn. Selv om det var bursdagsfest med spesifikt klokkeslett. Vi oppfattet henne som svært uhøflig og det ble krangel etterhvert. 

I ettertid ser jeg at hun hadde mabge usikkerheter og måtte nok drikke seg til mot før hun fikk seg ut døra. Triste greier.

Anonymkode: 90d3e...375

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...