Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 
etter mine beregninger, så skal jeg være 2+5 dager nå, og i dag våknet jeg med fryktelig kvalme, og har i de siste to dagene vært oppblåst i magen. 
Jeg veit jo ikke sikkert, men noe sier meg at jeg kan være gravid. 
har noen hatt det på samme måte så tidlig? 

Anonymkode: 9b001...b75

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da tar du en test.

.

Anonymkode: e51f8...e50

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det slik mange måneder når vi prøvde, men mens kom alltid til ca samme tid. Fikk aldri positiv test, men testet heller ikke så ofte, ventet heller på IKM. Noen måneder var det ikke slik, så vet ikke om det kan være kroppen som har prøvd, altså at det har vært kjemisk abort de månedene. Aner ikke egentlig 🤷🏼‍♀️ Men det tok i hvert fall en del år før jeg ble gravid.

Anonymkode: dba7f...a52

Skrevet

Jeg testet positivt for 3 dager siden👶🏼 Da var jeg 9 dpo. Du får bare teste deg😊😊

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er 2+5 så er det 5 dager siden eggløsning. Det er for tidlig å ta test, om ikke du har regnet feil.

Anonymkode: b39de...24c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 5.7.2020 den 1.18, Henschi skrev:

Jeg testet positivt for 3 dager siden👶🏼 Da var jeg 9 dpo. Du får bare teste deg😊😊

9 dpo? 🤷‍♀️ Er ikke helt kjent med disse forkortelsene🙈 testa i stad, og var negativ 

AnonymBruker
Skrevet
På 5.7.2020 den 9.57, AnonymBruker skrev:

Hvis du er 2+5 så er det 5 dager siden eggløsning. Det er for tidlig å ta test, om ikke du har regnet feil.

Anonymkode: b39de...24c

Er nå 3 uker pluss 1 dag nå (regner med over midnatt). Og hadde eggløsning den 29 juni. 

AnonymBruker
Skrevet

Merker jeg har en del murringer, som ligner mensensmerter, bare litt mildere type. 
pluss at jeg er sulten hele tiden🤷‍♀️
noe jeg aldri pleier å være ellers. Hvertfall ikke på denne måten.. 

Skrevet

Jeg fikk positiv test 3+2, men det er nok ikke veldig vanlig har jeg forstått. Sist fikk jeg ikke positiv før 4+1. Så vent noen dager og test igjen.

Noen av mine symptomer er også murringer og sult. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...