Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er utdannet frisør, men forlot alt som hadde med hår å gjøre for snart 10 år siden. Jeg fikk bismak, og jeg har ikke orket å styre med produkter og merker. Så jeg har levd på gamle vaner fra merkene vi hadde i salongen da, i 2010; Tigi, Redken, Loreal, Kerastase... Mye har endret seg på 10 år, og nå føler jeg nesten at jeg er i en jungel av økologiske og miljøvennlige produkter. Salongene vil, selvsagt, fronte sine merker og det blir vanskelig å få et objektivt input på hva som er verdt å se på. Men hvilke merker er det som er i vinden nå, som er verdt å teste ut? Gjelder et blondt, stripet hår, i normal sunn og frisk tilstand. Er gjennomsnittlig opptatt av miljøvennlighet, ønsker ikke merker som tester på dyr. 

Anonymkode: 7e0a7...612

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes at Kerastase har holdt seg godt:) Mitt favorittmerke. Frisøren min og mange venninner er enige. Opplever Kerastase som ett hakk over Redken.

Anonymkode: 6be0e...d43

• Liker 2
Skrevet

Problemstillingen er litt fremmed for meg; tenker sjelden på hva som er «inn» eller «i vinden» når det gjelder pleieprodukter for hår. Fokuserer på hva jeg synes virker best.

Jeg bruker Kerastase, som jeg har fått anbefalt av frisøren min hos Adam & Eva. Har også god erfaring med hårmasker fra Kevin Murphy, og alt jeg har prøvd fra Christophe Robin. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker system profesjonell. I tillegg liker jeg produkter fra lush,  men dette er ikke frisørprodukter.

Anonymkode: cf1be...559

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Miss-Grey skrev:

Problemstillingen er litt fremmed for meg; tenker sjelden på hva som er «inn» eller «i vinden» når det gjelder pleieprodukter for hår. Fokuserer på hva jeg synes virker best.

Jeg bruker Kerastase, som jeg har fått anbefalt av frisøren min hos Adam & Eva. Har også god erfaring med hårmasker fra Kevin Murphy, og alt jeg har prøvd fra Christophe Robin.